Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Rozpocząłem modelować ulicę, zacząłem od sygnalizacji świetlnej, zrobiłem słup, teraz robię światła. Mam 2 problemy:

 

1. Zrobiłem kółka na światła, ale nie wiem co dać w te dziury aby "symulowały" lampy, np. takie jak na tym zdjęciu: http://zbrwz.pl/sygnalizacja.jpg

2. W maxie nie bawiłem się jeszcze światłami i nie wiem jakie światło dac do lampy, żeby świeciło na zielony/pomarańczowy/czerwony kolor, mam zamiar renderować w mental rayu.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Musisz:

1. Znaleść zdjęcie świateł (dokładnie z przodu). najlepiej wpisać traffic lights w google.

2. w photoshopie wycinasz same światła.

3. W maxsie tworzysz cylinder, dodajesz modyfikator UVW Map.

4. Otwierasz edytor materiłów (klawisz m) i: Zmieniasz opacity z 10 na 80 lu 70, rozwijasz roletę maps, dodajesz fajkę do Diffuse color i klikasz na none.

5. Wybierasz bitmap a potem to co wyciołeś (jeden kolor), przypisujesz do cylindra.

 

1. W create wybierasz ikonkę lights tworzysz omni i ustawiasz w cylindrze (na środku tak aby wystawało).

2. Rozwijasz 1 roletę itensivity... i tam ustawiasz multiplier na maxa.

3. Zmieniasz kolor.

 

I tak 3 razy. :)

Edytowane przez 3D man

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności