Fst Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 wiem ze na max3d.pl jest tutorial ale nie moge wykonac potrzebnego materialu bo mam inna wersje 3d maxa i szukam juz pol godziny jak to ustawic udalo mi sie ustawic blinn i phong (nie naraz oczywiscie) ale nie moge znalezc gdzie ustawic reszte parametrow wymaganych: prosze o pomoc
Orion Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Jak chodzi ci o materiał raytrace to naciśnij na przycisk \"standard\" obok \"water\", a jak ci chodzi o przezroczystość to pod polami z kolorkami jest pole \"opacity\" wpisz tam np. 70. Im mniej tym woda bardziej klarowna
Fst Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Napisano 2 Kwiecień 2004 nie nie chodzi mi o opacity chcialbym uzyskac efekt z tej strony: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs17/indexpl.html
Orion Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 No to może pokaż co ci wyszło, bo tak w ciemno to....
Fst Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Napisano 3 Kwiecień 2004 nic mi nie wyszlo - po prostu nie moge znalezc w 3d max 6 shinines i shinines strenght
kozioo Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 A w maxie 6 nie ma przypadkiem specjalnego \"wodnego\" shadera dla MR?
Orion Napisano 3 Kwiecień 2004 Napisano 3 Kwiecień 2004 Pewnie że jest :) . Lume water surface. Najpierw musisz przełączyć rendera w maxie na Mental Ray. Naciśnij F10 potem zakładka common i roleta assign render. A potem w material editor naciskasz na przycisk obok difusse i w następnym oknie wypierasz żółty równoległobok z napisem water(lume)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się