Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam ja teksturę, którą chcę nałożyć na butelkę. Zrobiłem do niej mapę opacity (białe widoczne, czarne przezroczyste), wrzuciłem obie tekstury do odpowiednich slotów (diffuse i opacity), a na renderze i tak fragmenty które powinny być przezroczyste są czarne. Co zrobiłem nie tak?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Poka render testowy? W jakich rozszerzeniach masz te mapki, bo czasem ludzie błędnie pojmują, że w opacity trzeba wrzucić *.png? A! I jak możesz to pokaż tą mapkę opacity.

Napisano (edytowane)

Dokładnie tak jak na screenie. Psikus? :)

W tym sęk że wcześniej już robiłem mapy opacity i działało ok, ale tutaj nie mam pojęcia o co chodzi, a wszystko robię tak samo.

Edytowane przez halset
Napisano

A spróbuj na jakimś zwykłym boxie czy czymś ten materiał wrzucić, będziesz przynajmniej wiedział czy to wina materiału czy obiektu, bo jeśli obiektu to może siatkę masz jakąś wujową.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności