halset Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 Mam ja teksturę, którą chcę nałożyć na butelkę. Zrobiłem do niej mapę opacity (białe widoczne, czarne przezroczyste), wrzuciłem obie tekstury do odpowiednich slotów (diffuse i opacity), a na renderze i tak fragmenty które powinny być przezroczyste są czarne. Co zrobiłem nie tak?
pressenter Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 Poka render testowy? W jakich rozszerzeniach masz te mapki, bo czasem ludzie błędnie pojmują, że w opacity trzeba wrzucić *.png? A! I jak możesz to pokaż tą mapkę opacity.
halset Napisano 14 Lipiec 2009 Autor Napisano 14 Lipiec 2009 Mapka: i tak to wychodzi: Mapki mam obie w jpg. :
pressenter Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 A schowaj na chwilkę butelkę, i wtedy spróbuj, bo może też być i tak, że przez stycznośc obiektów takie coś się dzieje, bo reszta wygląda ok.
pressenter Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 A dobrze Ty toto ustawiasz? Tutaj, z Twoją mapką, działa ideolo. Edit:/ Mam nadzieję, że żadnego refraction nie próbujesz ustawiać?
halset Napisano 14 Lipiec 2009 Autor Napisano 14 Lipiec 2009 (edytowane) Dokładnie tak jak na screenie. Psikus? :) W tym sęk że wcześniej już robiłem mapy opacity i działało ok, ale tutaj nie mam pojęcia o co chodzi, a wszystko robię tak samo. Edytowane 14 Lipiec 2009 przez halset
pressenter Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 A spróbuj na jakimś zwykłym boxie czy czymś ten materiał wrzucić, będziesz przynajmniej wiedział czy to wina materiału czy obiektu, bo jeśli obiektu to może siatkę masz jakąś wujową. 1
halset Napisano 14 Lipiec 2009 Autor Napisano 14 Lipiec 2009 No rzeczywiście, rzuciłem na boxa i jest ok... Dzięki za pomoc,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się