Napisano 14 Lipiec 200915 l Mam ja teksturę, którą chcę nałożyć na butelkę. Zrobiłem do niej mapę opacity (białe widoczne, czarne przezroczyste), wrzuciłem obie tekstury do odpowiednich slotów (diffuse i opacity), a na renderze i tak fragmenty które powinny być przezroczyste są czarne. Co zrobiłem nie tak?
Napisano 14 Lipiec 200915 l Poka render testowy? W jakich rozszerzeniach masz te mapki, bo czasem ludzie błędnie pojmują, że w opacity trzeba wrzucić *.png? A! I jak możesz to pokaż tą mapkę opacity.
Napisano 14 Lipiec 200915 l A schowaj na chwilkę butelkę, i wtedy spróbuj, bo może też być i tak, że przez stycznośc obiektów takie coś się dzieje, bo reszta wygląda ok.
Napisano 14 Lipiec 200915 l A dobrze Ty toto ustawiasz? Tutaj, z Twoją mapką, działa ideolo. Edit:/ Mam nadzieję, że żadnego refraction nie próbujesz ustawiać?
Napisano 14 Lipiec 200915 l Autor Dokładnie tak jak na screenie. Psikus? :) W tym sęk że wcześniej już robiłem mapy opacity i działało ok, ale tutaj nie mam pojęcia o co chodzi, a wszystko robię tak samo. Edytowane 14 Lipiec 200915 l przez halset
Napisano 14 Lipiec 200915 l A spróbuj na jakimś zwykłym boxie czy czymś ten materiał wrzucić, będziesz przynajmniej wiedział czy to wina materiału czy obiektu, bo jeśli obiektu to może siatkę masz jakąś wujową.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto