Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam ja teksturę, którą chcę nałożyć na butelkę. Zrobiłem do niej mapę opacity (białe widoczne, czarne przezroczyste), wrzuciłem obie tekstury do odpowiednich slotów (diffuse i opacity), a na renderze i tak fragmenty które powinny być przezroczyste są czarne. Co zrobiłem nie tak?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 842
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poka render testowy? W jakich rozszerzeniach masz te mapki, bo czasem ludzie błędnie pojmują, że w opacity trzeba wrzucić *.png? A! I jak możesz to pokaż tą mapkę opacity.

Napisano

A schowaj na chwilkę butelkę, i wtedy spróbuj, bo może też być i tak, że przez stycznośc obiektów takie coś się dzieje, bo reszta wygląda ok.

Napisano

A dobrze Ty toto ustawiasz?

 

zrzut2e.jpg

 

Tutaj, z Twoją mapką, działa ideolo.

 

Edit:/ Mam nadzieję, że żadnego refraction nie próbujesz ustawiać?

Napisano
  • Autor

Dokładnie tak jak na screenie. Psikus? :)

W tym sęk że wcześniej już robiłem mapy opacity i działało ok, ale tutaj nie mam pojęcia o co chodzi, a wszystko robię tak samo.

Edytowane przez halset

Napisano

A spróbuj na jakimś zwykłym boxie czy czymś ten materiał wrzucić, będziesz przynajmniej wiedział czy to wina materiału czy obiektu, bo jeśli obiektu to może siatkę masz jakąś wujową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności