Napisano 16 Lipiec 200915 l Witam ponownie i przepraszam bo mam świadomość tego iż mój problem był już poruszany, ale nie przychodzi mi do głowy jakich słów kluczowych użyć aby odnaleźż to, czego szukam, podobnie miałem kłopot z trafnym zatytułowaniem tego wątku. Powiedzmy, że mam model składający się między innymi z kilku identycznych obiektów. Jaki jest sposób na to, aby nie trzeba było mapować każdego z osobna, a tylko jeden, a pozostałym przypisać gotową UV mapę?
Napisano 16 Lipiec 200915 l jezeli sa to doslownie identyczne elementy, to mozna je chyba zdetachowac kazdy z osobna, i zrobic dla jednego uv, zapisac UV a dla kolejnych wczytac to UV, jednakoż znajac maxa, to watpie czy to zda egzamin:) dlatego polecam zdetachowac, i zmapowac jeden, i dosnapowac i pokopiowac ten zmapowany element :P
Napisano 16 Lipiec 200915 l Jeśli masz np na jeden z tych obiektów założony modyfikator UVW Mapping to zwyczajnie skopiuj go prawym przyciskiem i wklej na kolejny obiekt. Jeśli są identyczne zmapują się tak samo.
Napisano 16 Lipiec 200915 l Autor Bruneq, a jednak twój sposób zadziałał! Co więcej, mapki się idealnie pokrywają, co też się przyda. Bardzo dziękuję. Korbol, elementy w moim modelu potraktowałem już Unwrapem, więc chyba powielanie UVW Map nie pomogłoby tutaj, ale na 100% twoja rada przyda mi się na przyszłość, więc ją zapamiętam, dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto