Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ponownie i przepraszam bo mam świadomość tego iż mój problem był już poruszany, ale nie przychodzi mi do głowy jakich słów kluczowych użyć aby odnaleźż to, czego szukam, podobnie miałem kłopot z trafnym zatytułowaniem tego wątku.

Powiedzmy, że mam model składający się między innymi z kilku identycznych obiektów. Jaki jest sposób na to, aby nie trzeba było mapować każdego z osobna, a tylko jeden, a pozostałym przypisać gotową UV mapę?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jezeli sa to doslownie identyczne elementy, to mozna je chyba zdetachowac kazdy z osobna, i zrobic dla jednego uv, zapisac UV a dla kolejnych wczytac to UV, jednakoż znajac maxa, to watpie czy to zda egzamin:) dlatego polecam zdetachowac, i zmapowac jeden, i dosnapowac i pokopiowac ten zmapowany element :P

  • Like 1
Napisano

Jeśli masz np na jeden z tych obiektów założony modyfikator UVW Mapping to zwyczajnie skopiuj go prawym przyciskiem i wklej na kolejny obiekt. Jeśli są identyczne zmapują się tak samo.

  • Like 1
Napisano

Bruneq, a jednak twój sposób zadziałał! Co więcej, mapki się idealnie pokrywają, co też się przyda. Bardzo dziękuję.

 

Korbol, elementy w moim modelu potraktowałem już Unwrapem, więc chyba powielanie UVW Map nie pomogłoby tutaj, ale na 100% twoja rada przyda mi się na przyszłość, więc ją zapamiętam, dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności