Scatmax Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 Witam zakladam wipa moze to zmotywuje mnie do ukonczenia tej pracy:).Praca w blenderze uwielbiam ten program.Od podstawowki w 3dsmax a od jakiegos roku w blenderze i czuje sie tu jak w domu:).Zbrush tez jest niezly ale boje sie ze to sie staje zbyt latwe:)hehe.Ok mam nadzieje ze uda mi sie dociagnac to prace powoli do konca. Oto szkic docelowy:)Podmalowka na renderze samej postaci. Testy wlosow i SSS Test rendery sceny Screen sceny Postac w blenderze na czysto tylko zrigowana Zbrush pozdrawiam Kuba
plasti Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 na moje oko postac wyglada bombowo, a scena totalnie do poprawy...
Ania Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 (edytowane) Dobrze idzie, postać bardzo fajna (na screenie z zbrusha ubrania wyglądają kiepsko, ale już na renderze z światłem i sss wygląda dobrze) Co do pomieszczenia, zrezygnowałabym z tych jasnych świateł u sufitu, za bardzo przyciągają wzrok. Wydaje mi się że laptop wyszedł krzywo (przednia część, tam gdzie jest touchpad, jest zgięta w dół) Budynki w tle powinieneś zrobić trochę niewyraźne, zamglone. Tak jak w tym pierwszym obrazku z podmalówką. Test rendery wyszły też za ciemno, i gloss na stole bym zmniejszyła, żeby odbicia były odrobinę ostrzejsze. I może jakaś mapka hdr na niebo, żeby odbicia były ładniejsze, bo to szare co się teraz odbija wygląda nieciekawie. Generalnie ta pierwsza podmalówka prezentuje się dużo lepiej niż późniejsze rendery. I może weź tego Gaussa w AA zmień na coś sensownego, np. Mitchell, bo Gauss rozmywa. Edytowane 29 Lipiec 2009 przez Ania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się