Napisano 19 Lipiec 200915 l Witam zakladam wipa moze to zmotywuje mnie do ukonczenia tej pracy:).Praca w blenderze uwielbiam ten program.Od podstawowki w 3dsmax a od jakiegos roku w blenderze i czuje sie tu jak w domu:).Zbrush tez jest niezly ale boje sie ze to sie staje zbyt latwe:)hehe.Ok mam nadzieje ze uda mi sie dociagnac to prace powoli do konca. Oto szkic docelowy:)Podmalowka na renderze samej postaci. Testy wlosow i SSS Test rendery sceny Screen sceny Postac w blenderze na czysto tylko zrigowana Zbrush pozdrawiam Kuba
Napisano 29 Lipiec 200915 l Dobrze idzie, postać bardzo fajna (na screenie z zbrusha ubrania wyglądają kiepsko, ale już na renderze z światłem i sss wygląda dobrze) Co do pomieszczenia, zrezygnowałabym z tych jasnych świateł u sufitu, za bardzo przyciągają wzrok. Wydaje mi się że laptop wyszedł krzywo (przednia część, tam gdzie jest touchpad, jest zgięta w dół) Budynki w tle powinieneś zrobić trochę niewyraźne, zamglone. Tak jak w tym pierwszym obrazku z podmalówką. Test rendery wyszły też za ciemno, i gloss na stole bym zmniejszyła, żeby odbicia były odrobinę ostrzejsze. I może jakaś mapka hdr na niebo, żeby odbicia były ładniejsze, bo to szare co się teraz odbija wygląda nieciekawie. Generalnie ta pierwsza podmalówka prezentuje się dużo lepiej niż późniejsze rendery. I może weź tego Gaussa w AA zmień na coś sensownego, np. Mitchell, bo Gauss rozmywa. Edytowane 29 Lipiec 200915 l przez Ania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto