Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam zakladam wipa moze to zmotywuje mnie do ukonczenia tej pracy:).Praca w blenderze uwielbiam ten program.Od podstawowki w 3dsmax a od jakiegos roku w blenderze i czuje sie tu jak w domu:).Zbrush tez jest niezly ale boje sie ze to sie staje zbyt latwe:)hehe.Ok mam nadzieje ze uda mi sie dociagnac to prace powoli do konca.

 

Oto szkic docelowy:)Podmalowka na renderze samej postaci.

konference001.jpg

Testy wlosow i SSS

konference005.jpg

konference004.jpg

Test rendery sceny

konference006.jpg

konference007.jpg

konference008.jpg

konference009.jpg

Screen sceny

konference002.jpg

Postac w blenderze na czysto tylko zrigowana

konference003.jpg

Zbrush

3dstill018.jpg

 

pozdrawiam

Kuba

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobrze idzie, postać bardzo fajna (na screenie z zbrusha ubrania wyglądają kiepsko, ale już na renderze z światłem i sss wygląda dobrze)

 

Co do pomieszczenia, zrezygnowałabym z tych jasnych świateł u sufitu, za bardzo przyciągają wzrok.

 

Wydaje mi się że laptop wyszedł krzywo (przednia część, tam gdzie jest touchpad, jest zgięta w dół)

 

Budynki w tle powinieneś zrobić trochę niewyraźne, zamglone. Tak jak w tym pierwszym obrazku z podmalówką.

 

Test rendery wyszły też za ciemno, i gloss na stole bym zmniejszyła, żeby odbicia były odrobinę ostrzejsze. I może jakaś mapka hdr na niebo, żeby odbicia były ładniejsze, bo to szare co się teraz odbija wygląda nieciekawie.

 

Generalnie ta pierwsza podmalówka prezentuje się dużo lepiej niż późniejsze rendery.

 

I może weź tego Gaussa w AA zmień na coś sensownego, np. Mitchell, bo Gauss rozmywa.

Edytowane przez Ania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności