Lis Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Witam. Ktoś wie jak zrobić żeby włosy podczas symulacji nie przechodziły przez ciało i ładnie się na nim układały? Pod F1 niby piszą żeby w Collisions zaznaczyć use Growth Object. ale to nic nie daje. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 (edytowane) Dziwne to przecież u mnie normalnie działa. Dałoby radę zmienić nieco fizyczne parametry włosów i dodać ewentualnie obiekty kolizyjne z którymi włosy się zderzają? Co sądzisz o odpowiednim przeczesaniu włosów? Włosy z małą liczbą segmentów są jak brzydkie zoptymalizowane linie. Mam jeszcze jedno pytanko - tak Ci wychodzi również na renderze? Jeśli tak, to za mało w viewporcie masz wyświetlonych włosów aby zrobić ich dokładną symulację. Edytowane 20 Lipiec 2009 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 20 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2009 (edytowane) Dunablaster. Możesz zrobić taką scenę z poprawną symulacją i zamieścić. Ściągnę i przetestuje u siebie. Dzięki. Edit: W zasadzie twoja odpowiedz rozwiązała sprawę. Miałem za mało segmentów. Dzięki wielkie. Edytowane 20 Lipiec 2009 przez Lis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się