Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Ktoś wie jak zrobić żeby włosy podczas symulacji nie przechodziły przez ciało i ładnie się na nim układały?

 

Pod F1 niby piszą żeby w Collisions zaznaczyć use Growth Object. ale to nic nie daje.

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Dziwne to przecież u mnie normalnie działa.

Dałoby radę zmienić nieco fizyczne parametry włosów i dodać ewentualnie obiekty kolizyjne z którymi włosy się zderzają?

Co sądzisz o odpowiednim przeczesaniu włosów?

 

Włosy z małą liczbą segmentów są jak brzydkie zoptymalizowane linie.

Mam jeszcze jedno pytanko - tak Ci wychodzi również na renderze? Jeśli tak, to za mało w viewporcie masz wyświetlonych włosów aby zrobić ich dokładną symulację.

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

Dunablaster.

 

Możesz zrobić taką scenę z poprawną symulacją i zamieścić. Ściągnę i przetestuje u siebie.

 

Dzięki.

 

Edit:

W zasadzie twoja odpowiedz rozwiązała sprawę. Miałem za mało segmentów.

Dzięki wielkie.

Edytowane przez Lis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności