Napisano 20 Lipiec 200915 l Witam. Ktoś wie jak zrobić żeby włosy podczas symulacji nie przechodziły przez ciało i ładnie się na nim układały? Pod F1 niby piszą żeby w Collisions zaznaczyć use Growth Object. ale to nic nie daje. Pozdrawiam.
Napisano 20 Lipiec 200915 l Dziwne to przecież u mnie normalnie działa. Dałoby radę zmienić nieco fizyczne parametry włosów i dodać ewentualnie obiekty kolizyjne z którymi włosy się zderzają? Co sądzisz o odpowiednim przeczesaniu włosów? Włosy z małą liczbą segmentów są jak brzydkie zoptymalizowane linie. Mam jeszcze jedno pytanko - tak Ci wychodzi również na renderze? Jeśli tak, to za mało w viewporcie masz wyświetlonych włosów aby zrobić ich dokładną symulację. Edytowane 20 Lipiec 200915 l przez Camel
Napisano 20 Lipiec 200915 l Autor Dunablaster. Możesz zrobić taką scenę z poprawną symulacją i zamieścić. Ściągnę i przetestuje u siebie. Dzięki. Edit: W zasadzie twoja odpowiedz rozwiązała sprawę. Miałem za mało segmentów. Dzięki wielkie. Edytowane 20 Lipiec 200915 l przez Lis
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto