Napisano 20 Lipiec 200915 l No... zesrał mi się model. Po eksporcie z blendera do dxf-a powstaje coś takiego: Nie wiem o co chodzi i przyznam, że nie pierwszy raz mi się to zdarza. Może ktoś z wymiataczy kuma, w czym tkwi problem? Usunąłem doublesy, striangulowałem, nic nie dało to. Siatka jest chyba ok. tak mi się w każdym razie wydaje. Zapodaję, żeby nie było, skrin z blendera: Sam model to żyto, zdaję sobie sprawę. Może ten blenderowy eksporter ma jakieś ograniczenie do do liczby poligonów?
Napisano 20 Lipiec 200915 l Popróbuj skryptem Meshes > Clean Meshes. Jeśli jest modyfikator mirror, to spróbuj go apply przed eksportem. Wywróciłeś normale? (ctrl N) Jeśli nie musi być dxf, to spróbuj obj.
Napisano 21 Lipiec 200915 l Autor No, poly reducer zadziałał. Uff, dupsko me uratowane. Widać z gętą siatą sobie ten eksporter nie radzi.