Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

No... zesrał mi się model. Po eksporcie z blendera do dxf-a powstaje coś takiego:

attachment.php?attachmentid=64810&d=1248116204

Nie wiem o co chodzi i przyznam, że nie pierwszy raz mi się to zdarza. Może ktoś z wymiataczy kuma, w czym tkwi problem? Usunąłem doublesy, striangulowałem, nic nie dało to. Siatka jest chyba ok. tak mi się w każdym razie wydaje. Zapodaję, żeby nie było, skrin z blendera:

attachment.php?attachmentid=64811&d=1248116252

Sam model to żyto, zdaję sobie sprawę. Może ten blenderowy eksporter ma jakieś ograniczenie do do liczby poligonów?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 874
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Popróbuj skryptem Meshes > Clean Meshes.

Jeśli jest modyfikator mirror, to spróbuj go apply przed eksportem.

Wywróciłeś normale? (ctrl N)

Jeśli nie musi być dxf, to spróbuj obj.

Napisano
  • Autor

No, poly reducer zadziałał. Uff, dupsko me uratowane. Widać z gętą siatą sobie ten eksporter nie radzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.