Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No... zesrał mi się model. Po eksporcie z blendera do dxf-a powstaje coś takiego:

attachment.php?attachmentid=64810&d=1248116204

Nie wiem o co chodzi i przyznam, że nie pierwszy raz mi się to zdarza. Może ktoś z wymiataczy kuma, w czym tkwi problem? Usunąłem doublesy, striangulowałem, nic nie dało to. Siatka jest chyba ok. tak mi się w każdym razie wydaje. Zapodaję, żeby nie było, skrin z blendera:

attachment.php?attachmentid=64811&d=1248116252

Sam model to żyto, zdaję sobie sprawę. Może ten blenderowy eksporter ma jakieś ograniczenie do do liczby poligonów?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 844
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Popróbuj skryptem Meshes > Clean Meshes.

Jeśli jest modyfikator mirror, to spróbuj go apply przed eksportem.

Wywróciłeś normale? (ctrl N)

Jeśli nie musi być dxf, to spróbuj obj.

Napisano
  • Autor

No, poly reducer zadziałał. Uff, dupsko me uratowane. Widać z gętą siatą sobie ten eksporter nie radzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności