Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

5dsuprematism58lgjCześć, mam takie pytanko odnośnie Maxa. To jest praca którą przygotowałem do szkoły, mieliśmy zrobić wizualizację miasta opartą o jakiś obraz abstrakcyjny, zrobiłem suprematyzm Malewicza,ale mniejsza z tym:) Nie chodzi tu zupełnie o bajery wizualne czy modelowanie, to było takie proste ćwiczonko żeby pobudzić wyobraźnię, ale jak oddawałem pracę to wykładowca mi zwrócił uwagę że to jest przecież aksjonometria nie perspektywa,no i faktycznie,coś mi od początku nie pasowało w tych renderach,jakoś ta płaszczyzna wyglądała nienaturalnie. W perspektywie to by przecież było zakrzywione. Mam w związku z tym pytanie, czy można jakos za pomocą ustawień kamery/renderingu uzyskać efekt perspektywy? Bo jedyne co mi przychodzi na myśl to umiejscowienie tego wszystkiego na jakiejś kuli a nie na płaskim :)

Pytam nie pod kątem tego ćwiczenia tylko po to żeby w przyszłości robic ładne rendery :)

 

render1u.jpg

 

 

0xrender3bjsuprematism58lg.jpg

0rrender4fj

 

 

 

 

b8rendergrajrendergra.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

render4f.jpg

 

 

 

 

render3b.jpg

 

 

 

 

render2h.jpg

 

 

 

render1u.jpg

5dsuprematism58lgj

Edytowane przez koton

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja tam obstawiam ze pan profesor nigdy nie widzial ziemi z lotu ptaka i pitoli zeby sie przyczepic :D

 

a tak na serio, jak masz kamere i nie ustawiles rzutowania ortho, to masz perspektywe,

jak przejdziesz do widoku z kamery, w prawym dolnym rogu w narzedziowce sa narzedzia do sterowania,

natezeniem perspektywy (taki prostopadloscianik wykrecony przez perspektywe)

Napisano

albo wcisnales orthographic projection w opcjach kamery, albo dales camera correction (architekci nie moga bez tego zyc, wiec jest spore prawdopodobienstwo;) ) albo jeszcze ustaw krotka ogniskowa i przysun blizej kamere;) albo nie renderuj z user'a;)

 

pozdr.

mt

Edytowane przez mt

Napisano
  • Autor

haha juz wiem co było nie tak,renderowałem prosto z viewportów :D

jezu,nawet nigdy nie zwróciłem uwagi na różnice,do tej pory używałem kamery kiedy nie mogłem gdzieś już przyzoomować albo do jakichś wnętrz gdzie nie mogłem wjechac viewportem:) zdecydowanie potrzebuję więcej katować maxa. wielkie dzięki za pomoc:)

Napisano

Nie ważne, że prosto z viewportów, widok perspective jak sama nazwa wskazuje ma zniekształcenie perspektywiczne, no chyba, że używałeś user albo ustawiłeś jakieś długie ogniskowe (tutaj podane jako kąt widzenia - FOV - i u ciebie powinien być malutki)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.