kwaspl Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Czy ktoś wie może jak wyrenderować przezroczyste tło w 3dmax mam namyśli taką operację że jak wyrenderuje sobie jakiś obiekt to żeby po otworzeni go w photoshopie to aby tło było przezroczyste
pressenter Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Zapisujesz do na przykład *.png z włączonym alpha channel.
kwaspl Napisano 22 Lipiec 2009 Autor Napisano 22 Lipiec 2009 dzięki zadziałało nie wiesz może czy da się jeszcze tak zrobić żeby okiekty np.: płaczyzna która w 3dsm miała właściwości częściowo przezroczyste nadal zachowała te włąściwości po wyeksportowaniu
Quadysz Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 zalezy czym renderujesz, w Vrayu dajesz w materiale affect shadow i alpha i juz, a w standardowym w ogole nie powinno byc problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się