Napisano 28 Lipiec 200915 l Moja pierwsza pełna scena, robiona z użyciem tego tutka: http://interstation3d.com/tutorials/making_glimpse/making_of_glimpse.htm. Wielkie dzięki dla wszystkich, którzy wypowiadali się w WIPie, dzięki ich radom pracka wygląda dużo lepiej niż gdybym sam ją dłubał. Edytowane 28 Lipiec 200915 l przez wormer
Napisano 28 Lipiec 200915 l Oswietlenie sprzeczne z niebem. w tle świeci... cosik, chyba księżyc, ale światło jest ze źródła o 90 st na lewo. O ile wiem takich latarni jeszcze nie stawiają, chyba, że to ZSRR... ładne bumpy i tekstury, ma swój klimat. Powalcz z relcają niebo - swiatlo i powinno być gites. :)
Napisano 28 Lipiec 200915 l poza sprzecznym swiatlem podoba mi sie . ladny przyjemny render . grataz;) Edytowane 28 Lipiec 200915 l przez eVenement
Napisano 28 Lipiec 200915 l Witam, Twój wątek został źle nazwany. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków oraz naniesienie poprawek. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty.
Napisano 29 Lipiec 200915 l Poza sprzecznym oświetleniem bump jest za bardzo rozmyty na budynku. Jeśli render nie jest pozowany na stare zdjęcie to sam w sobie bardzo mi się podoba, zwłaszcza ładnie eksponuje ten krzew obrastający kościół. Wszystko wygląda tak, jakby było w ruchu i nagle zostało zatrzymane:) "+" ode mnie. A jeśli pozowany na stare zdjęcie(wątpię, bo nie ma śladów zużycia[ale to bardzo dobrze]) to i tak mi się podoba, pomimo, że byłby technicznie nieudany. Za duża ostrość. Tak, czy siak:) Poprzedniego zdania możesz nie czytać, dobrze jest ;)
Napisano 30 Lipiec 200915 l Bardzo ładne, klimatyczne... tylko dzwon troche za ciężki i to drzewo po lewej, jakieś niewkomponowane - podejrzewam, że jest za małe :/ Z tym dachem mógłbyś troszkę zaszaleć, troche go powiginać, żeby cień na wieżyczce nie był taki prosty.