Napisano 28 Lipiec 200915 l Mam 2 pytania osnosnie teksturowania w 3ds max 9: 1.Jak zrobić żeby tekstura rozciągała się na cały model? Bo umnie robi sie tak: http://images41.fotosik.pl/166/2b755f75b4fa1f23.jpg 2.Jak nalozyc na 1 strone boxa, plane itp. teksture? (sciana) zeby z jednej strony bylo cos innego a z durgiej cos
Napisano 28 Lipiec 200915 l 1 - należy zrobić dobre mapowanie przy pomocy UVW Map albo Unwrap UVW 2 - to samo co wyżej tak naprawdę, albo użycie Multi/sub materials z różnymi ID dla ścian boxu jak źle napisałem coś z nazwami sorki nie mam maxa
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor pierwsze jest ok ładnie wszystko. Tyle ze na drugim (tzn na scianie) dalej tekstura zaklada sie na całosc ;/ Mogłby ktoś wytłumaczyc jak zrobic to dobrze?
Napisano 28 Lipiec 200915 l Też miałem podobny problem, tyle że na odwrót. Chciałem ustawić teksture sąsiadująco. Trzeba bawić się UVW map. Możesz też próbować modyfikować jej rozmiar w panelu Modify.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto