totalover Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Mam 2 pytania osnosnie teksturowania w 3ds max 9: 1.Jak zrobić żeby tekstura rozciągała się na cały model? Bo umnie robi sie tak: http://images41.fotosik.pl/166/2b755f75b4fa1f23.jpg 2.Jak nalozyc na 1 strone boxa, plane itp. teksture? (sciana) zeby z jednej strony bylo cos innego a z durgiej cos
mrkrzysiek Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 1 - należy zrobić dobre mapowanie przy pomocy UVW Map albo Unwrap UVW 2 - to samo co wyżej tak naprawdę, albo użycie Multi/sub materials z różnymi ID dla ścian boxu jak źle napisałem coś z nazwami sorki nie mam maxa
totalover Napisano 28 Lipiec 2009 Autor Napisano 28 Lipiec 2009 pierwsze jest ok ładnie wszystko. Tyle ze na drugim (tzn na scianie) dalej tekstura zaklada sie na całosc ;/ Mogłby ktoś wytłumaczyc jak zrobic to dobrze?
slide Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Też miałem podobny problem, tyle że na odwrót. Chciałem ustawić teksture sąsiadująco. Trzeba bawić się UVW map. Możesz też próbować modyfikować jej rozmiar w panelu Modify.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się