cucsoniuss Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Wizka wzorowana na sypialni z katalogu ikeii 2009.Wrzucam tutaj chociaż prawie skończone bo jeszcze muszę to trochę dopracować. Pierwsze co mi nie pasuje to zasłona, a dokładniej jej materiał. Powinna być biała ale nie jest. Daje minimalnego refracta to białego vraymaterial fakt prześwituje ale nie nie jest już białe. Wie może jak to zrobić żeby było białe i prześwitywało? Plamy na łóżku wiem jak zniwelować i zniweluje nie chciało mi się po prostu kolejny raz renderować. Jak można jeszcze rozjaśniać scenę oprócz zwiększania multiplier światła. Bo przez to zwiększanie nie widać tego co jest za oknem jako tektura na light - plane By cucsoniuss
maly_cg Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 nie lepiej rozjaśnić i dodać to co jest za oknem w PS? Jeżeli używać kamery fizycznej to zwiększ ISO - to zamiast multiplier'a, a nie przepala sceny.
Vehr Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Fajnie to wyglada popraw bledy takie jak szum i powinno byc git
hcpiter Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Przedewszystkim wyglada plasko i widac za duzy kontrast miedzy jasnymi miejscami a ciemnymi. Dywan również nie podchodzi mi za bardzo może zagęść go bardziej. Ale przede wszystkim popracuj nad materiałami i światłem :)
cucsoniuss Napisano 4 Sierpień 2009 Autor Napisano 4 Sierpień 2009 o plamach wspominałem w pierwszym poscie. hcpiter o które materiały chodzi?
hcpiter Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 szczegolnie metale, material zaslony, ten czarny od szafy, podlogi, szafki na ktorym jest kwiat, stolik z lampka tez mozna poprawic :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się