Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tutorial (Part 08): http://forum.cgarena.com/viewtopic.php?t=2047

Przed Relax: http://img26.imageshack.us/img26/113/przedz.png

Po Realax: http://img196.imageshack.us/img196/4403/70455841.png

 

Dzisiaj zaczełem się uczyć Unwrap UVW i zatrzymałem się na relaxowaniu siatki narzedziem Relax tool (ustaweinia narzedzia w linku), w tutorialu z ktorego korzystam były takie ustawienia i nie wiem co źle robie bo u mnie są inne efekty niż w tutku.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 978
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lekcja 9 jak już.

Chwilę byś się pobawił tą ogrooomniastą liczbą opcji w relax i oszczędziłbyś sobie wiele czasu.

Napisano

ooo dzieki za bardzo pomocna rade... nie ma to jak nabijanie postow...

jakbym nie probował, ale mi nie wychodzi to sie spytalem...

Napisano

Mhm, chyba nie bardzo się przyjrzałeś tym ustawieniom z samouczka co?

Ups, jeszcze jeden post.

Napisano

hmm byc moze ale nie wiem gdzie...

ups, jeszcze jeden 'pomocny' post

Napisano

nadal tak samo... może coś przed relaxem nie włączyłem albo może źle vertexy zaznaczylem

Napisano

Czasem relax źle działa na powierzchniach flip'niętych. Może to to.

Napisano

a ty uzywasz unwarpa maxowego czy jakiegos pluginu ulatwiajacego mapowanie?

Napisano

Używam XRayUnwrap, ale i tak trzeba czasem poprawiać w max'owym edytorze.

Napisano

Zaznacz relax by face angles. Jeśli nei pomoże to zrób detach fragmentu, flipnij, zaznacz keep boundary points fixed, zrelaxuj, filpnij i przypnij. Tyle - powinno działać :)

Napisano

detach i flip w editable poly, a ten keep boundary points fixed gdzie bo znajde?

omg, juz znalazlem...:P

Edytowane przez kakaku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności