Napisano 6 Sierpień 200915 l Tutorial (Part 08): http://forum.cgarena.com/viewtopic.php?t=2047 Przed Relax: http://img26.imageshack.us/img26/113/przedz.png Po Realax: http://img196.imageshack.us/img196/4403/70455841.png Dzisiaj zaczełem się uczyć Unwrap UVW i zatrzymałem się na relaxowaniu siatki narzedziem Relax tool (ustaweinia narzedzia w linku), w tutorialu z ktorego korzystam były takie ustawienia i nie wiem co źle robie bo u mnie są inne efekty niż w tutku.
Napisano 6 Sierpień 200915 l Lekcja 9 jak już. Chwilę byś się pobawił tą ogrooomniastą liczbą opcji w relax i oszczędziłbyś sobie wiele czasu.
Napisano 6 Sierpień 200915 l ooo dzieki za bardzo pomocna rade... nie ma to jak nabijanie postow... jakbym nie probował, ale mi nie wychodzi to sie spytalem...
Napisano 6 Sierpień 200915 l Mhm, chyba nie bardzo się przyjrzałeś tym ustawieniom z samouczka co? Ups, jeszcze jeden post.
Napisano 6 Sierpień 200915 l nadal tak samo... może coś przed relaxem nie włączyłem albo może źle vertexy zaznaczylem
Napisano 6 Sierpień 200915 l a ty uzywasz unwarpa maxowego czy jakiegos pluginu ulatwiajacego mapowanie?
Napisano 6 Sierpień 200915 l Używam XRayUnwrap, ale i tak trzeba czasem poprawiać w max'owym edytorze.
Napisano 6 Sierpień 200915 l Zaznacz relax by face angles. Jeśli nei pomoże to zrób detach fragmentu, flipnij, zaznacz keep boundary points fixed, zrelaxuj, filpnij i przypnij. Tyle - powinno działać :)
Napisano 7 Sierpień 200915 l detach i flip w editable poly, a ten keep boundary points fixed gdzie bo znajde? omg, juz znalazlem...:P Edytowane 7 Sierpień 200915 l przez kakaku
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto