Jump to content

Featured Replies

Posted

Tutorial (Part 08): http://forum.cgarena.com/viewtopic.php?t=2047

Przed Relax: http://img26.imageshack.us/img26/113/przedz.png

Po Realax: http://img196.imageshack.us/img196/4403/70455841.png

 

Dzisiaj zaczełem się uczyć Unwrap UVW i zatrzymałem się na relaxowaniu siatki narzedziem Relax tool (ustaweinia narzedzia w linku), w tutorialu z ktorego korzystam były takie ustawienia i nie wiem co źle robie bo u mnie są inne efekty niż w tutku.

  • Replies 11
  • Views 973
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lekcja 9 jak już.

Chwilę byś się pobawił tą ogrooomniastą liczbą opcji w relax i oszczędziłbyś sobie wiele czasu.

ooo dzieki za bardzo pomocna rade... nie ma to jak nabijanie postow...

jakbym nie probował, ale mi nie wychodzi to sie spytalem...

Mhm, chyba nie bardzo się przyjrzałeś tym ustawieniom z samouczka co?

Ups, jeszcze jeden post.

hmm byc moze ale nie wiem gdzie...

ups, jeszcze jeden 'pomocny' post

nadal tak samo... może coś przed relaxem nie włączyłem albo może źle vertexy zaznaczylem

Czasem relax źle działa na powierzchniach flip'niętych. Może to to.

a ty uzywasz unwarpa maxowego czy jakiegos pluginu ulatwiajacego mapowanie?

Używam XRayUnwrap, ale i tak trzeba czasem poprawiać w max'owym edytorze.

Zaznacz relax by face angles. Jeśli nei pomoże to zrób detach fragmentu, flipnij, zaznacz keep boundary points fixed, zrelaxuj, filpnij i przypnij. Tyle - powinno działać :)

detach i flip w editable poly, a ten keep boundary points fixed gdzie bo znajde?

omg, juz znalazlem...:P

Edited by kakaku

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy