Jim mee Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Mam pytanie dotyczące Game artu , ale na razie zapostuje tu. Chmm, albo i tu i tam ;) any way: Czy ktoś wie czy obiekty 3d renderowane w maxie, powiedzmy v rayem ( sekwencja plików ), która ma być potem używana w grze na mobiledevice ( komórkę ;) ) TO , czy od razu renderuję do oczekiwanej wielkości ? Czy reneruję troche większe i zmniejszam w PSie na przykład ? Który z tych sposobów lub innych pozwoli mi zachować najwęcej delau i ostrości ? Jeśli wypluwać prosto pod rozdzielczość oczekiwaną z maxa , to czy moge prosić jakieś ustawienia ? Trochę szperałem w necie ale stricte nic idealnie temu odpowiadającego nie znalazłem . Natchnął mnie ten http://www.sparkingspot.com/a_tutorial02.php artykół. Własnie nie opisuje za dokładnie tego o co pytam , ale kolo pisze że nie mozna dać zbyt wysokiego samplingu przy renderingu , bo obiekty i textura staje się zbyt miękka. Niby to sporo ;) ale chciał bym poczytać / dowiedzieć się coś więcej o tym. Pozdrawiam Jim.
arev Napisano 7 Sierpień 2009 Napisano 7 Sierpień 2009 Najlepiej renderuj trochę większe. Później w Photoshopie masz kilka algorytmów zmniejszających, więc zawsze znajdziesz odpowiedni do rodzaju zmniejszanego obrazka bądź efektu, który chcesz uzyskać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się