Napisano 6 Sierpień 200915 l Mam pytanie dotyczące Game artu , ale na razie zapostuje tu. Chmm, albo i tu i tam ;) any way: Czy ktoś wie czy obiekty 3d renderowane w maxie, powiedzmy v rayem ( sekwencja plików ), która ma być potem używana w grze na mobiledevice ( komórkę ;) ) TO , czy od razu renderuję do oczekiwanej wielkości ? Czy reneruję troche większe i zmniejszam w PSie na przykład ? Który z tych sposobów lub innych pozwoli mi zachować najwęcej delau i ostrości ? Jeśli wypluwać prosto pod rozdzielczość oczekiwaną z maxa , to czy moge prosić jakieś ustawienia ? Trochę szperałem w necie ale stricte nic idealnie temu odpowiadającego nie znalazłem . Natchnął mnie ten http://www.sparkingspot.com/a_tutorial02.php artykół. Własnie nie opisuje za dokładnie tego o co pytam , ale kolo pisze że nie mozna dać zbyt wysokiego samplingu przy renderingu , bo obiekty i textura staje się zbyt miękka. Niby to sporo ;) ale chciał bym poczytać / dowiedzieć się coś więcej o tym. Pozdrawiam Jim.
Napisano 7 Sierpień 200915 l Najlepiej renderuj trochę większe. Później w Photoshopie masz kilka algorytmów zmniejszających, więc zawsze znajdziesz odpowiedni do rodzaju zmniejszanego obrazka bądź efektu, który chcesz uzyskać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto