Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, to jest tak ze: z ustawieniami samej mimiki musisz sie pobawić sam a zeby wszystko razem zcalić to tak jak napisałeś w temacie maxowy "morpher" (albo "blendshape" w maya....chyba tak to sie nazywało)...tudzież mozesz zrigować twarz na kilku bonesach i wtedy bawisz sie w przestawianie kości....no chyba ze zadowala Cie jaki "facegen" albo inne automaty....

Napisano

yyy.. no a skąd komp ma wiedzieć jak ma wyglądać Twój model jako 'smutny' albo jako 'wesoły'? To ty jako artysta definiujesz mimikę. Każde inne rozwiązanie będzie ograniczeniem. Jako podpowiedź powiem tylko tyle, że szybkie pędzlowanie min (mudbox, zbrush) bardzo ułatwia proces tworzenia morph targetów.

Pozdrawiam

Napisano

spoko Kris ... Nezumi pisał coś o tym, że w Autodesku pracują nad przyciskiem "mejk osom 3d" ... może problem ręcznego dłubania celów morfów też będzie rozwiązywał ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności