Napisano 9 Sierpień 200915 l Witam mam twarz postaci chce zrobic pare róznych minek musze jechac sam z vertexami czy jest jakis modyfikator albo wtyczka zeby zmienialo automatycznie poszczególne vertexy
Napisano 9 Sierpień 200915 l Hej, to jest tak ze: z ustawieniami samej mimiki musisz sie pobawić sam a zeby wszystko razem zcalić to tak jak napisałeś w temacie maxowy "morpher" (albo "blendshape" w maya....chyba tak to sie nazywało)...tudzież mozesz zrigować twarz na kilku bonesach i wtedy bawisz sie w przestawianie kości....no chyba ze zadowala Cie jaki "facegen" albo inne automaty....
Napisano 9 Sierpień 200915 l Autor nie no ogólnie znam morphera jak podpiąć rózne miny ale troche nudno przestawiac te vertexy przed podpięciem do morphera
Napisano 9 Sierpień 200915 l yyy.. no a skąd komp ma wiedzieć jak ma wyglądać Twój model jako 'smutny' albo jako 'wesoły'? To ty jako artysta definiujesz mimikę. Każde inne rozwiązanie będzie ograniczeniem. Jako podpowiedź powiem tylko tyle, że szybkie pędzlowanie min (mudbox, zbrush) bardzo ułatwia proces tworzenia morph targetów. Pozdrawiam
Napisano 9 Sierpień 200915 l spoko Kris ... Nezumi pisał coś o tym, że w Autodesku pracują nad przyciskiem "mejk osom 3d" ... może problem ręcznego dłubania celów morfów też będzie rozwiązywał ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto