eternityox1985 Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 Witam mam twarz postaci chce zrobic pare róznych minek musze jechac sam z vertexami czy jest jakis modyfikator albo wtyczka zeby zmienialo automatycznie poszczególne vertexy
JmTm00 Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 Hej, to jest tak ze: z ustawieniami samej mimiki musisz sie pobawić sam a zeby wszystko razem zcalić to tak jak napisałeś w temacie maxowy "morpher" (albo "blendshape" w maya....chyba tak to sie nazywało)...tudzież mozesz zrigować twarz na kilku bonesach i wtedy bawisz sie w przestawianie kości....no chyba ze zadowala Cie jaki "facegen" albo inne automaty....
eternityox1985 Napisano 9 Sierpień 2009 Autor Napisano 9 Sierpień 2009 nie no ogólnie znam morphera jak podpiąć rózne miny ale troche nudno przestawiac te vertexy przed podpięciem do morphera
Kris_R Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 yyy.. no a skąd komp ma wiedzieć jak ma wyglądać Twój model jako 'smutny' albo jako 'wesoły'? To ty jako artysta definiujesz mimikę. Każde inne rozwiązanie będzie ograniczeniem. Jako podpowiedź powiem tylko tyle, że szybkie pędzlowanie min (mudbox, zbrush) bardzo ułatwia proces tworzenia morph targetów. Pozdrawiam
asblaze Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 spoko Kris ... Nezumi pisał coś o tym, że w Autodesku pracują nad przyciskiem "mejk osom 3d" ... może problem ręcznego dłubania celów morfów też będzie rozwiązywał ;)
Kris_R Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 hyhy :) a to przepraszam ;) push the magic button!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się