Nargi1 Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 Na wstępie nadmienię, że nie jestem grafikiem (lecz programistą) stąd mój pewnie trywialny problem. Jeśli zimportuję jakiś model ze skinem i kośćmi (.fbx) to jak mogę sobie wyświetlić BINDING POSE tych kości ? Na całym timeline są tylko klatki animacji z przesuniętymi kościami. Wyłączenie skinningu jedynie przywraca model do binding pose, a kości nadal zostają w pozycji z danej klatki animacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się