Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam problem z mapą przeźroczystości przy nakładających się obiektach.

Tzn zrobiłem łodygi ( zwykły plane z nałożoną mapą przeźroczystości transparency) i w momencie kirdy stoja jedna obok drugiej to wszystko jest ok, ale kiedy obiekty są ustawione "jeden za drugim" to zaczyna sie wszystko sypać - jak na załączonym obrazku. Jak to naprawić?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

poprzesuwałaem różne suwaki i znalazłem odpowiedź. Może komuś się to przyda. W oknie render options, w zakładce optimalization miałem ustawione raytracing depth\refraction na 2 (czyli przy trzecim nakładającym sie obiekcie transparency zaczynała szwankować) zmieniłem na 6 i wszystko gra:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności