Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czesc, ostatnio chcialem sie zabrac za dodanie do prawdziwego filmu animacji startujacego a potem lecacego Xwinga. Mam tylko problem z doborem rendera..... nie wiecie jak i czym to zrobic aby model wygladal realistycznie w otoczeniu?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tak tylko ze xwing nie byl blyszczacy zeby sie w nim co kolwkiek odbijalo....:(

Napisano

O ile mi wiadomo mapa HDRI nie sluzy wylacznie do generowania odbic... Sluzy takze do oswietlenia sceny... Ale moge sie mylic :) Pozdrawiam...

Napisano
  • Autor

scena bedzie filmik ( enviorment ). xwing jest tam jedynym modelem 3d do oswietlania...

Napisano

W takim razie nie rozumiem Twego problemu... Kazdy renderer sie do tego nadaje. Trzeba tylko miec o nim wystarczajaca wiedze ( Nie twierdze, ze ja ja posiadam :D ). Proponuje VRay\'a i zabawe z mapami HDRi... Daja naprawde dobre efekty... Pozdrawiam i zycze przyjemnej pracy...

Napisano

hola hola... panowie! :) nie tak szybko...

mr.funky... kmis16 ma rację co do tego, że każdy render sie do tego nadaje. To fakt. Aby model wygladał naturalnie w otoczeniu czeka cię kilka rzeczy...

1.po pwiersze (jeśli ujęcie jest dynamiczne i kamera się porusza) camera match moving... jeśli to tylko zdjęcie to ten etap odpada.

2.odwzorowanie światła i odbić... tu zdaj się na własny instynkt, o ile nie możesz udać się w miejsce gdzie było to ujęcie realizowane. Bo najprościej jest wziąć aparat Zorka 5 i zroibić kilka zdjęć :) Ale jeśli nie to fotomontarz w ps wrzucony do kanału odbić da radę. Co do światła to pewno że hdri jest najlepszym wyjściem, ale co jeśli nie masz? Wtedy trzeba model oświetlić wiarygodnie. Jesli słońce świeci z lewej, to daj świało z lewej. Dodaj, światło rozproszone, wiatło odbite od ziemi, może jakies dopełniające....

3.Dopasowanie środowiska... głębia ostrości, mgła, perspektywa powietrzna, zairno filmowe... a przede wszsytkim CIENIE! Jesli to latające cudo ma rzucić cień na coś, co znajduje się w scenie to musisz chociać blokowo to ując w 3d, aby ten obiekt faktycznie mógł cienie rzucić. Potem materiał matte/shadow, który potrafi złapać tylko cienie... no i powinno to juz jako tako wyglądac....

 

pozdro

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie,pokombinuje z tym. Narazie jestem na etapie modelowania ( juz koncze ) z tym ze mam maly problem z polygonami ( za duzo ich wyszlo i na moim athlonie 2,2 z 256 ram zaczyna sie ciac ale sproboje go \"odchudzic\" )

 

pozdrawiam

Napisano

Pamiętaj że możezs zawsze uzyć Proxy... (XRef objects), jesli praca zacznie spowalniać i ciążyć... pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.