Skocz do zawartości

problem z wyswietlaniem textur w viewportcie


Gość kakaku

Rekomendowane odpowiedzi

chce zaladowac blueprintsa na plane i nie wiem dlaczego ale nie wyswietla mi w viewporcie, w renderze wyglada ok. caly plane jest szary, a jak dodalem swiatlo to czarny... o co chodzi bo nie moge przez to modelowac:P

 

z gory dzieki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tak, ale vraymaterial dizla tak samo tylko w viewporcie jest ciemniejszy szary... wczesniej pol roku siedzialem w mayi i tam bylo ze sie usuwalo jedn plik i wszystkie ustawienia jakie miala maya przywracaly sie do podstawowych, jest cos takiego w maxie? moze by pomoglo:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tez cos takiego pomyslalem ale dla mnie to troche glupie bylo to nic nie mowilem:P sprubuje zmniejszyc bo to faktycznie wielkie jest:D

 

hura!! dziala:D pomoglo zmniejszenie obrazka 2x. dzieki wszystkim za pomoc i szybkie odp:)

Edytowane przez kakaku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na zbyt dużą mapę także Ci pamięci nie starcza na wyświetlenie w oknach widokowych - typowe dla maxa, właśnie w takim wypadku obiekty są w takim kolorze.

O a mi się nigdy tak jeszcze nie zrobiło,może nie miałem dużych blueprintów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności