Gość kakaku Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 chce zaladowac blueprintsa na plane i nie wiem dlaczego ale nie wyswietla mi w viewporcie, w renderze wyglada ok. caly plane jest szary, a jak dodalem swiatlo to czarny... o co chodzi bo nie moge przez to modelowac:P z gory dzieki:)
mafida Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21725 pozdr:)
La R Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Żeby tekstura była widoczna musisz włączyć jej wyświetlanie. Ikonka sześcianu w krate w edytorze materiałów ( Show Map in Viewport ).
Gość kakaku Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 wiem jak to dziala:) dzieki za zainteresowanie ale to nie dziala , wydaje mi sie ze cos w opcjach namieszalem... wyglada to tak http://img198.imageshack.us/img198/9586/beztytuupnu.png
carlosss Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 a zmapowałeś obiekt? chociaż i tak powinno być widać automatycznie coś no ale spróbuj :)
Gość kakaku Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 wczesniej probowalem nie pomaga... o unwrap uvw chodzi oczywiscie?:D
Gość kakaku Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 co prawda malo sie znam na mapowaniu ale sprobuje:P nie pomaga:(
mafida Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Eee,mapowanie raczej nie pomoże-plane jest automatycznie mapowany uv planar przy tworzeniu-nawet na obrazku co zamieściłeś widać że masz zaznaczone generate mapping coordinates.To materiał standard?
Gość kakaku Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 tak, ale vraymaterial dizla tak samo tylko w viewporcie jest ciemniejszy szary... wczesniej pol roku siedzialem w mayi i tam bylo ze sie usuwalo jedn plik i wszystkie ustawienia jakie miala maya przywracaly sie do podstawowych, jest cos takiego w maxie? moze by pomoglo:P
La R Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Wygląda na zbyt dużą mapę także Ci pamięci nie starcza na wyświetlenie w oknach widokowych - typowe dla maxa, właśnie w takim wypadku obiekty są w takim kolorze.
Gość kakaku Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 (edytowane) no tez cos takiego pomyslalem ale dla mnie to troche glupie bylo to nic nie mowilem:P sprubuje zmniejszyc bo to faktycznie wielkie jest:D hura!! dziala:D pomoglo zmniejszenie obrazka 2x. dzieki wszystkim za pomoc i szybkie odp:) Edytowane 18 Sierpień 2009 przez kakaku
mafida Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Wygląda na zbyt dużą mapę także Ci pamięci nie starcza na wyświetlenie w oknach widokowych - typowe dla maxa, właśnie w takim wypadku obiekty są w takim kolorze. O a mi się nigdy tak jeszcze nie zrobiło,może nie miałem dużych blueprintów:)
La R Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Bywa czasem właśnie tak, dlatego też geniusze od maxa wymyślili coś takiego jak bitmap proxy czy jakoś tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się