Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chce zaladowac blueprintsa na plane i nie wiem dlaczego ale nie wyswietla mi w viewporcie, w renderze wyglada ok. caly plane jest szary, a jak dodalem swiatlo to czarny... o co chodzi bo nie moge przez to modelowac:P

 

z gory dzieki:)

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Żeby tekstura była widoczna musisz włączyć jej wyświetlanie. Ikonka sześcianu w krate w edytorze materiałów ( Show Map in Viewport ).

Napisano

wiem jak to dziala:) dzieki za zainteresowanie ale to nie dziala , wydaje mi sie ze cos w opcjach namieszalem... wyglada to tak

 

http://img198.imageshack.us/img198/9586/beztytuupnu.png

Napisano

a zmapowałeś obiekt? chociaż i tak powinno być widać automatycznie coś no ale spróbuj :)

Napisano

wczesniej probowalem nie pomaga... o unwrap uvw chodzi oczywiscie?:D

Napisano

co prawda malo sie znam na mapowaniu ale sprobuje:P

 

nie pomaga:(

Napisano

Eee,mapowanie raczej nie pomoże-plane jest automatycznie mapowany uv planar przy tworzeniu-nawet na obrazku co zamieściłeś widać że masz zaznaczone generate mapping coordinates.To materiał standard?

Napisano

tak, ale vraymaterial dizla tak samo tylko w viewporcie jest ciemniejszy szary... wczesniej pol roku siedzialem w mayi i tam bylo ze sie usuwalo jedn plik i wszystkie ustawienia jakie miala maya przywracaly sie do podstawowych, jest cos takiego w maxie? moze by pomoglo:P

Napisano

Wygląda na zbyt dużą mapę także Ci pamięci nie starcza na wyświetlenie w oknach widokowych - typowe dla maxa, właśnie w takim wypadku obiekty są w takim kolorze.

Napisano

no tez cos takiego pomyslalem ale dla mnie to troche glupie bylo to nic nie mowilem:P sprubuje zmniejszyc bo to faktycznie wielkie jest:D

 

hura!! dziala:D pomoglo zmniejszenie obrazka 2x. dzieki wszystkim za pomoc i szybkie odp:)

Edytowane przez kakaku

Napisano
Wygląda na zbyt dużą mapę także Ci pamięci nie starcza na wyświetlenie w oknach widokowych - typowe dla maxa, właśnie w takim wypadku obiekty są w takim kolorze.

O a mi się nigdy tak jeszcze nie zrobiło,może nie miałem dużych blueprintów:)

Napisano

Bywa czasem właśnie tak, dlatego też geniusze od maxa wymyślili coś takiego jak bitmap proxy czy jakoś tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności