Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Do głowy mojego modelu przypisałem kilka \"obiektów\" shag hair (dla zwiększenia różnorodności). Jak teraz zmieszać włosy aby nie wyglądały jak osobne kępki?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hm, ale zaznaczales inne facy dla kazdego kepka ze tak bardzo sie roznią? Dodajesz dwa shag fury/hairy dla jednego obiektu, dla jednego zmieniasz odrobine gestosc a w zakładce Geometry.... zmieniasz podane tam parametry (nie przeginaj z roznicą wartosci bo sie pokaszani), np kąt itp itd i powinno wszystko ładnie wyjść

Napisano
  • Autor

dzieki za odpowiedź,

chodziło mi o coś takiego żeby włosy okalały czaszke,

narazie wyszło mi coś takiego

C:\\Documents and Settings\\Ślusarz\\Pulpit\\Nowy folder (2)\\head.jpg

zamiast dwóch shag: hair użyłem do jednego shaga trzech rodzajów splainów imitujących włosy.

Mam przy okazji jeszcze jeedno pytanie.

Co to jest shag vector i jakie jest jego praktyczne zastosowanie?

Napisano
  • Autor

nie wiem czy pojawia sie obrazek wiec umieszczam go jeszcze raz

 

C:\\Documents and Settings\\Ślusarz\\Pulpit\\Nowy folder (2)\\head.jpg

Napisano
  • Autor

to jak sie ropbi zeby było widać...???

chyba jakis ograniczony jestem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności