sartr Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Do głowy mojego modelu przypisałem kilka \"obiektów\" shag hair (dla zwiększenia różnorodności). Jak teraz zmieszać włosy aby nie wyglądały jak osobne kępki?
Dibo Napisano 19 Kwiecień 2004 Napisano 19 Kwiecień 2004 hm, ale zaznaczales inne facy dla kazdego kepka ze tak bardzo sie roznią? Dodajesz dwa shag fury/hairy dla jednego obiektu, dla jednego zmieniasz odrobine gestosc a w zakładce Geometry.... zmieniasz podane tam parametry (nie przeginaj z roznicą wartosci bo sie pokaszani), np kąt itp itd i powinno wszystko ładnie wyjść
sartr Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Napisano 20 Kwiecień 2004 dzieki za odpowiedź, chodziło mi o coś takiego żeby włosy okalały czaszke, narazie wyszło mi coś takiego zamiast dwóch shag: hair użyłem do jednego shaga trzech rodzajów splainów imitujących włosy. Mam przy okazji jeszcze jeedno pytanie. Co to jest shag vector i jakie jest jego praktyczne zastosowanie?
sartr Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Napisano 20 Kwiecień 2004 nie wiem czy pojawia sie obrazek wiec umieszczam go jeszcze raz
sartr Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Napisano 20 Kwiecień 2004 to jak sie ropbi zeby było widać...??? chyba jakis ograniczony jestem
3,14-ter Napisano 21 Kwiecień 2004 Napisano 21 Kwiecień 2004 musisz zamiescic obrazek na jakims serwerze a nie z hadeka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się