Napisano 6 Kwiecień 200421 l Do głowy mojego modelu przypisałem kilka \"obiektów\" shag hair (dla zwiększenia różnorodności). Jak teraz zmieszać włosy aby nie wyglądały jak osobne kępki?
Napisano 19 Kwiecień 200421 l hm, ale zaznaczales inne facy dla kazdego kepka ze tak bardzo sie roznią? Dodajesz dwa shag fury/hairy dla jednego obiektu, dla jednego zmieniasz odrobine gestosc a w zakładce Geometry.... zmieniasz podane tam parametry (nie przeginaj z roznicą wartosci bo sie pokaszani), np kąt itp itd i powinno wszystko ładnie wyjść
Napisano 20 Kwiecień 200421 l Autor dzieki za odpowiedź, chodziło mi o coś takiego żeby włosy okalały czaszke, narazie wyszło mi coś takiego zamiast dwóch shag: hair użyłem do jednego shaga trzech rodzajów splainów imitujących włosy. Mam przy okazji jeszcze jeedno pytanie. Co to jest shag vector i jakie jest jego praktyczne zastosowanie?
Napisano 20 Kwiecień 200421 l Autor to jak sie ropbi zeby było widać...??? chyba jakis ograniczony jestem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto