Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Do głowy mojego modelu przypisałem kilka \"obiektów\" shag hair (dla zwiększenia różnorodności). Jak teraz zmieszać włosy aby nie wyglądały jak osobne kępki?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hm, ale zaznaczales inne facy dla kazdego kepka ze tak bardzo sie roznią? Dodajesz dwa shag fury/hairy dla jednego obiektu, dla jednego zmieniasz odrobine gestosc a w zakładce Geometry.... zmieniasz podane tam parametry (nie przeginaj z roznicą wartosci bo sie pokaszani), np kąt itp itd i powinno wszystko ładnie wyjść

Napisano

dzieki za odpowiedź,

chodziło mi o coś takiego żeby włosy okalały czaszke,

narazie wyszło mi coś takiego

C:\\Documents and Settings\\Ślusarz\\Pulpit\\Nowy folder (2)\\head.jpg

zamiast dwóch shag: hair użyłem do jednego shaga trzech rodzajów splainów imitujących włosy.

Mam przy okazji jeszcze jeedno pytanie.

Co to jest shag vector i jakie jest jego praktyczne zastosowanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności