jedrzej Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Witam sprawaj wyglada nastepujaco : Zalozmy chce zrobic kratke , wiec tworze duzo prostokatow powilam je co jakis dystans nastepni cala grupe kopiuje obracam . Powstaje kratka...tylko ze komp strasznie dlugo ja mieli w oknie persperktywy. Do tej pory robilem tak : laczylem wszystko booleanem , eksportowalem do formatu 3ds i spowrotem importowalem (ale ile czasu!!!) i bylo ok...pytanie czy mozna jakos to przyspieszyc inna metoda ?? Jak optymalizowac modele ktore skladaja sie z wielu elementow... Z gory dziekuje za pomoc
SansSerif Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 pokaz siatke tej kratki. albo masz straszne slabego historycznego kompa albo cos przesadziles z iloscia faceow. wlacz adaptive degradation toggle w zakladce view albo kliknij `o`.
jedrzej Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 no komp jest nowy 2,8ghz 512ram ati 9600..wiec to nie jego winna... wlaczanie \'o\' nie wiele pomaga zasylalm jak wygladam moj obiekt
jedrzej Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 komp nowy 2,8 512 ram ati 9600... opcja nie pomogla zbyt wiele...zasylam screena
BigBird Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 Ja tam sie wcale nie dziwie ze komp sie muli przy takiej siateczce :)
xMark Napisano 30 Kwiecień 2004 Napisano 30 Kwiecień 2004 hmm ja to bym postawil pare splianow zaznaczyl renderable i jusz :D
Rekomendowane odpowiedzi