Haszyn Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Chcialbym, zapytac czemu jak robie render to texture to mam Czarny obraz. W object to bake > Projection mapping mam zaznacozne Enabled, nastepnie w zakladce Output dodalem CompleteMap ustawilem wielkosc na 512x512 i nacisnolem render .
Levus Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Mapping coordinates na "use existing channel"? Bakujesz jeden obiekt na drugi czy wypalasz tex z jednego obiektu? Bo jak z jednego na drugi to pusisz pick'nać drugi obiekt.. i to jest projection mapping. Jak nie palisz z jednego na drugi to nie jest projection. Pozatem podaj scezkę gdzie ma sie zapisac texturka bo to co pokazuje to moze byc co innego. To co ma pokazywac we framie renderu ustawiasz na samym dole takimi kółeczkami, original i bakd dla view oraz render. Mozesz miec tez poodwracane normal face'ów. Utilieties i reset xform dla wybranego obiektu po czym skolapsuj na stoku modyfikatorów. Jak się nie rozjaśni to zapodaj problem bardziej naświetlony, pokaż screeny i ustawienia render to textur.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się