zaxx Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Hej, modyfikuje sobie model typu 'naked body' ;) postaci z gry, który po imporcie z formatu .nif do 3ds wygląda idealnie, czyli tak: Model importuje się w postaci Editable Mesh z gotowym modyfikatorem Skin. Usuwam Skin (który później i tak wkleje), konwertuje do Editable Poly i natychmiast pojawia się "szew" na kręgosłupie (który rzeczywiście tam był od początku, ale na świeżym, po imporcie obiekcie jest kompletnie niewidoczny): Domyślam się, że coś trzeba zrobić (jakiś smooth czegoś tam? :) ) żeby go spowrotem ukryć. Jakieś pomysły? :) Z góry dzięki za pomoc.
PICsell Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Może faktycznie wystarczy poprawić smoothing groups na tym freagmencie (tych poligonach)
kamil.ochel Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 wygląda jakby miało smoothing groups dla jednej polowy ustawione na np. 1 a dla drugiej np. 2. zaznacz caly obiekt i ustaw smoothing groups na 1 i powinno dzialac
zaxx Napisano 26 Sierpień 2009 Autor Napisano 26 Sierpień 2009 Dzięki za odpowiedzi! Panowie, tylko jest jeden szczegół, model jest w tym miejscu przerwany tzn poligony z jednej połowy stykają się z tymi z drugiej ale nie są połączone, to czy smoothing będzie działał, w ogóle, w tym przypadku? I dlaczego *działał* od razu po imporcie, skoro model od początku jest przedzielony w tym miejscu? Przepraszam za mało fachowe słownictwo, ale inaczej nie potrafię tego opisać. ;) Sprawdzę jeszcze raz, ale na 80% 'smoothing group' jest ten sam po obu stronach.
zaxx Napisano 26 Sierpień 2009 Autor Napisano 26 Sierpień 2009 Mozesz ja odwrocic ? ;) Jak mi powiecie jak rozwiązać problem to ja odwróce w nagrode ;P Sprawdziłem jeszcze raz i smoothing group są takie same na całym modelu czyli to nie to... Mam nadzieję, że coś wymyślicie, bo utknąłem na dobre.
Rekomendowane odpowiedzi