Napisano 6 Kwiecień 200421 l jesli jest mozliwe to jak zrobic efekt stopniowego wybijania od spodu blachy jakis liter zeby bylly widoczne na blasze??
Napisano 6 Kwiecień 200421 l Autor no i jak mowilem pytam sie: - znalazlem slot displacement w mapach i wszadzilem sobie tam mapke i nic - probowalem tez z VRayDisplacementMod i tu juz dziala ale dalej nie tak jak ja chce - moze jakis tutek albo cos?? - chce zrobic animacje taka ze bedzie blacha a pod nią jakis box czy co i on bedzie udezal pare razy w blacze a na nie bedzie sie wybijal coraz dokladniej jakis napis albo cos innego:) Pomoc mile widziana:)
Napisano 6 Kwiecień 200421 l moze zwieksz ilosc faceow na danym kawalku \'\'blachy\'\' rozsadne to 20x20 ale jak chcesz miec ladnie to 15.15 +MeshSmooth
Napisano 6 Kwiecień 200421 l Autor aha popatrze. a tak wogole to mowisz to do displacement map czy do VRayDisplacementMod??
Napisano 6 Kwiecień 200421 l Autor zeby wam bardziej zobrazowac problem to jesli ma ktos gre Quake 3 Arena to chcialbym zrobic cos podobnego do animacji na poczaontku gry(animacja loga firmy ID) Zrobilem cos takiegop: AVI\'K trwa 0:00 sec;) a tu drugi trwa jush 0:03secAVI\'K2 teraz 2 problemy : - chce zeby to sie wytlaczalo a nie wbijalo do srodka - chce zebu to sie robilo rytmicznie tzn jedno uderzeni przerwa 2 uderzenie przerwa itd...... i zeby za kazdym uderzenie wytlaczalo sie coraz wiecej mam pewna teorie ale nie weim jak to zrobic.... Mam 3ds max 6 a tutaj macie pliczek ze sceną PLICZEK POZDRO 4 ALL I GO TO BED :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto