silver_pl Napisano 6 Kwiecień 2004 Share Napisano 6 Kwiecień 2004 jesli jest mozliwe to jak zrobic efekt stopniowego wybijania od spodu blachy jakis liter zeby bylly widoczne na blasze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 6 Kwiecień 2004 Share Napisano 6 Kwiecień 2004 displacement map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silver_pl Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 ok poprubuje ale napewno jescze sie pytac bede :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silver_pl Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 no i jak mowilem pytam sie: - znalazlem slot displacement w mapach i wszadzilem sobie tam mapke i nic - probowalem tez z VRayDisplacementMod i tu juz dziala ale dalej nie tak jak ja chce - moze jakis tutek albo cos?? - chce zrobic animacje taka ze bedzie blacha a pod nią jakis box czy co i on bedzie udezal pare razy w blacze a na nie bedzie sie wybijal coraz dokladniej jakis napis albo cos innego:) Pomoc mile widziana:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 6 Kwiecień 2004 Share Napisano 6 Kwiecień 2004 moze zwieksz ilosc faceow na danym kawalku \'\'blachy\'\' rozsadne to 20x20 ale jak chcesz miec ladnie to 15.15 +MeshSmooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silver_pl Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 aha popatrze. a tak wogole to mowisz to do displacement map czy do VRayDisplacementMod?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silver_pl Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 zeby wam bardziej zobrazowac problem to jesli ma ktos gre Quake 3 Arena to chcialbym zrobic cos podobnego do animacji na poczaontku gry(animacja loga firmy ID) Zrobilem cos takiegop: AVI\'K trwa 0:00 sec;) a tu drugi trwa jush 0:03secAVI\'K2 teraz 2 problemy : - chce zeby to sie wytlaczalo a nie wbijalo do srodka - chce zebu to sie robilo rytmicznie tzn jedno uderzeni przerwa 2 uderzenie przerwa itd...... i zeby za kazdym uderzenie wytlaczalo sie coraz wiecej mam pewna teorie ale nie weim jak to zrobic.... Mam 3ds max 6 a tutaj macie pliczek ze sceną PLICZEK POZDRO 4 ALL I GO TO BED :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się