Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jesli jest mozliwe to jak zrobic efekt stopniowego wybijania od spodu blachy jakis liter zeby bylly widoczne na blasze??

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no i jak mowilem pytam sie:

- znalazlem slot displacement w mapach i wszadzilem sobie tam mapke i nic

- probowalem tez z VRayDisplacementMod i tu juz dziala ale dalej nie tak jak ja chce

 

 

- moze jakis tutek albo cos??

 

- chce zrobic animacje taka ze bedzie blacha a pod nią jakis box czy co i on bedzie udezal pare razy w blacze a na nie bedzie sie wybijal coraz dokladniej jakis napis albo cos innego:)

 

Pomoc mile widziana:)

Napisano

moze zwieksz ilosc faceow na danym kawalku \'\'blachy\'\' rozsadne to 20x20 ale jak chcesz miec ladnie to 15.15 +MeshSmooth

Napisano
  • Autor

aha popatrze.

 

a tak wogole to mowisz to do displacement map czy do VRayDisplacementMod??

Napisano
  • Autor

zeby wam bardziej zobrazowac problem to jesli ma ktos gre Quake 3 Arena to chcialbym zrobic cos podobnego do animacji na poczaontku gry(animacja loga firmy ID)

 

Zrobilem cos takiegop:

AVI\'K

trwa 0:00 sec;)

a tu drugi trwa jush 0:03secAVI\'K2

teraz 2 problemy :

- chce zeby to sie wytlaczalo a nie wbijalo do srodka

- chce zebu to sie robilo rytmicznie tzn jedno uderzeni przerwa 2 uderzenie przerwa itd...... i zeby za kazdym uderzenie wytlaczalo sie coraz wiecej mam pewna teorie ale nie weim jak to zrobic....

 

Mam 3ds max 6

 

a tutaj macie pliczek ze sceną PLICZEK

 

POZDRO 4 ALL

 

I GO TO BED :)

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności