plug Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 (edytowane) Witam robie sobie takie wnętrze, a ponieważ są tu mili ludzie, dobrzy samarytanie, na pewno mi pomogą i doradzą ;) wszystkie materiały i meble są zaprojektowane wiec staram sie tylko, zeby jakoś to wygladało. 3ds max 7 (nie śmiac sie ) +v-ray Na poczatek rzut i pierwsze zdjecia, juz wiem ze kamien bedzie zmieniony. Edytowane 28 Sierpień 2009 przez plug
skorpion85 Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 Nie wiem, może mi się tylko tak wydaje ale ale coś ta podłoga dziwnie wygląda. Jak by w takim starym domu podłoga z desek :) ale może taki ma być efekt :) a czemu kamień chcesz zmienić? całkiem przyjemny :)
plug Napisano 28 Sierpień 2009 Autor Napisano 28 Sierpień 2009 to nie ja chce zmienic ale projektant. Dechy wiem ze są zle i do poprawy, to pierwszy render .
Camel Napisano 29 Sierpień 2009 Napisano 29 Sierpień 2009 będziesz zmieniał oświetlenie i materiały aż osiągniesz wymierny efekt. Doradzę Ci jak zrobisz więcej.. Skup się na modelu :)
plug Napisano 29 Sierpień 2009 Autor Napisano 29 Sierpień 2009 probuje uzyskac taki materiał stali. Ale ciagle jest cos nie tak.. Moje ustawienia: diffuse - szary reflection - duze odbicia refl. glossiness - 0,9 fresnel ior - 1,6 max depth - 5 subv. 12 anisotropy - 0,8 w map reflect ustawiam falloff- shadow/ light i niskiego bumpa Wychodzi mi tak (zd.2) a chce tak jak na 1 :P Jak zrobic zeby taki box wygladał metalowo?
plug Napisano 29 Sierpień 2009 Autor Napisano 29 Sierpień 2009 cos mi nie wychodzi z tym materiałem :/ wydaje mi sie ze odbija sufit, który jest biały i jasne sciany i to przez to.. Dam mape metalu, to bedzie lepiej wygladac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się