Jump to content

Featured Replies

  • Replies 3
  • Views 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Szczerze powiedziawszy szybciej bym to pędzlem w szopie zrobił po render to texture. A poza tym wolałbym proceduralnie to pojechać - odwrócony dirt jako maska + noise w oclusion color dają radę.

No i pozamiatane ;) Hynol wjechał, dwa zdania napisał i kropka :D

Hyh... ja od siebie dorzucę, że prawda jak zwykle jest gdzieś po środku. Mama na myśli to, że ludzie tworzą różne metody na osiągnięcie podobnych rezultatów po to, aby mieć wybór. Często jest to kwestia kompromisu między jedną metodą a drugą. W przypadku bitmap mamy pełną kontrolę nad przemazaniem krawędzi - możemy tu maznąć a tam zostawić i będzie dokładnie tak jak chcemy. W przypadku procedurali już tego konfortu nie ma. Jest za to prostota i szybkość. I w przypadku konieczności przygotowanie shadera na wytarte krawędzie dla 900 modeli w ciągu kilku dni proceduralne bądź skryptowane rozwiązanie weźmie górę nad render to texture + pendzelek w PS. Zatem... obu wam przyznaję rację ;) haha

Hehehe. No tak. Nie twierdzę że komuś nie przyda się skrypt, ani że jest zły. Kwestia wyboru. Ja napisałem jedynie jak ja bym to robił :).

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy