Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Ilekroć widzę na pięknych wizualizacjach sypialnię są tam piękne kołderki pozwijane bardzo naturalnie i zastanawiam się (przy tworzeniu sypialni) jak taką koldrę wykonać, użylem sposobu:

 

plane -> cloth -> shell -> TurboSmooth

 

ale efekt jest co najmniej niezadowalający proszę o jakieś Wasze rady.

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no właśnie nic takiego nie mogłem znaleźć może źle szukam :/ jak ktoś ma może taki tutek albo wie dokładniej gdzie go szukać to też nie pogardzę taką informacją

Napisano
hmm radziłbym poszukać w tutkach

No tak, toś go pan naprowadził konkretnie:)

 

 

Ja robię podobne rzeczy, czyli tkaninki w stillach, tak jak piszesz.

Plane->cloth->shell->turbosmooth

 

Puszczam tkanine z clothem po kilka, razy, pod różnymi kątami, żeby opadła mniej więcej tak jak chcę, często przygotowuję już plane np zagięty na rogu, albo ustawiam go przed symulacją pod skosem..itp..

Stosuję też modyfikatory relax i push. To wszystko w różnej kolejności, zależy od tego jak wyjdzie cloth.

 

Zazwyczaj jak zapodam turbosmootha, wrzucam to do zbrusha i podrzeźbiam jeszcze ręcznie, do animacji to się nie nadaje, ale do stilli jak najbardziej.

Napisano
  • Autor

O! Dzięki bardzo Levus siadam i testuje właśnie różne kombinacje :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności