Nekrus2 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Witam Jestem Nowy w 3D grafice (z miesiąc) a w 3d maxsie (z tydz może 2) Lubie się uczyć metoda prób i błędów ale zrobiłem 2 tutoriale do poznania programu To jest mój 1 projekt Wiec nie będzie świetny Robię Kawałek zbroi W stylu cyber albo SteamPunk (chyba mieszanka raczej :D) Jak sie uda to cala zrobię To jest Narazię Początek mojej Pracy Naramiennik Trzeba jeszcze przy nim popracowac
mkeruj Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Nooo, naprawdę niezły początek, bez kitu. Jeśli modelujesz - wrzucaj siatki, nawet skriny z viewportu, modelerzy ci wtedy dadzą kilka rad, będziesz od początku łapał dobry workflow.
Nekrus2 Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Ok Dodaje Obiekt Z Siatka na Nim :) Brazowy Brudny Metal Taka Tekturę Bym użył A na Naramienniku jakieś Rurki odstające :) Zresztą zobaczę
Nekrus2 Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 ok Przykład Rurek Będzie trzeba potem je na nowo zrobić Ale narazię na tym etapie wygląda dobrze :)
dac77 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Wygląda na to że zacząłeś od najmniej ważnych rzeczy. Ponadto ustawiłeś subdivki na wysoki poziom, i jak tak dalej pójdzie to przy zbroi w połowie gotowej karta graficzna popełni sepuku. Modelowanie z włączonym subdivem to zła praktyka i prowadzi często do obiektów których jedynym plusem jest gładkość. Wiem, bo tam byłem i się leczę.
Nekrus2 Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Sub ustawiłem na 1 ale i tak narazię się uczę bardziej funkcji modyfikacji itp
Nekrus2 Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Ok tutaj pokazane wszystkie Poly tak jak cały czas i w WireFrame MS siedzę w 3D i na tym Forum krótko Wiec nie wiem co to znaczy -.- Czekam na propozycje co Dodać zazwyczaj to dodaje :)
mkeruj Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Żeby wygładzić model używasz MeshSmoot TurboSmooth lub "Use nurms subdivision" Dawaj siatki bez tego.
Nekrus2 Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 ok Dzięki od teraz będę tak Wygładzał ^^
Nekrus2 Napisano 1 Wrzesień 2009 Autor Napisano 1 Wrzesień 2009 Wrzuciłem model Faceta by widzieć jak rozmieścić elementy :D Wziąłem Go z Zbrusha (jeden z podstawowych modeli)
Vega Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Jeżeli potrzebujesz modele ludzkie to możesz skorzystać z programu MakeHuman :) http://makehuman.10001downloads.com/ Prosty program, a cieszy :) Pokazuj siatki bez MS :P Po prawej na liście modyfikacji masz taką żarówkę :D Wyłącz ją tam gdzie masz MeshSmooth, TurboSmooth lub "Use nurms subdivision".
Nekrus2 Napisano 2 Wrzesień 2009 Autor Napisano 2 Wrzesień 2009 OK Schemat kolorów + mały update :) Bez siatki bo dużo się nie zmieniło Z tylu zbroi będzie Miecz Fantasy :) nad którym teraz pracuje Może też jakiś karabin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się