Skocz do zawartości

Problem z Meshsmooth'em


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

nie wiem jak przybliżyć do siebie te wypókłości, aby odległości (czerwone strzałki) między nimi były minimalne??? Modeluję w 3ds max 2008. Pozdrawiam.

 

1copyt.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Z tą siatką to kiepsko to widzę. Znajdź jakiś tutek o modelowaniu piłki nożnej i bazuj na nim. Ale może ktoś ma jakiś prostszy sposób.

 

Chyba że krawędzie CTR+A i chamfer

Edytowane przez PICsell
Napisano

Apropos, jak zrobic takie guziki jak na pokazanym wyżej poscie, fotelu. Żeby skóra na nim tak się układała (fałdki, czy jak to nazwać)? Może prościej, jak zrobić np. taki fotel?

Napisano

Mi się kiedyś udało uzyskać takie fałdki przy guzikach. Zrobiłem otwory i potem edgesy idące od 4 vertexow otworu chamferowalem potem chamfer chamfera (co chwile podgląd robiłem jak wygląda po turbosmooth) i wyszedł mi całkiem zadowalający efekt. Acha i nie przejmuj się ze przed wygładzeniem chamfery nachodzą na siebie - po wygładzeniu wygląda super :)

Napisano (edytowane)

Jasne, juz zapodaje screeny:

 

09-05-2009_01-14-00.jpg

09-05-2009_01-14-57.jpg

09-05-2009_01-15-15.jpg

09-05-2009_01-15-47.jpg

09-05-2009_01-16-14.jpg

 

 

 

EDIT:

Dziś zauważyłem pewien wątek traktujący o tym - znajdziesz tam genialny tutorial jak zrobić takie "pikowania"

 

KLIK

Edytowane przez Mr_SAN
  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności