Telewizor28 Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Witam. Po zrobieniu normali w Z mapperze najbardziej wypukle elementy sa jakby byly sciete. Do tego tworza sie jakies dziwne "obrysy" w miejscach gdzie nic nie bylo robione. Zalaczam screeny z ZB. Pozdrawiam
Szczery. Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Może masz raycast max scan distance czy jak to się zwie za małe? Widać że gubi detal w pewnej odległości od siatki low.
witjah Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 tak jak Szczery pisze,a wcześniej w zakładce projection kliknij capture current mesh, będziesz miał podgląd długości bakeowanej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się