Jump to content
Sign in to follow this  
Telewizor28

problem z normalami

Recommended Posts

Witam.

Po zrobieniu normali w Z mapperze najbardziej wypukle elementy sa jakby byly sciete. Do tego tworza sie jakies dziwne "obrysy" w miejscach gdzie nic nie bylo robione. Zalaczam screeny z ZB.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może masz raycast max scan distance czy jak to się zwie za małe? Widać że gubi detal w pewnej odległości od siatki low.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak Szczery pisze,a wcześniej w zakładce projection kliknij capture current mesh, będziesz miał podgląd długości bakeowanej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy