kredka Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Cześć Czy wie Ktoś jak w Maxie można włączyć opcje lub użyć skryptu, pluginu, który sprawi, że wybrane obiekty będą wyświetlały się przed siatką (wiem, że w Mayi da się to włączyć dla kości, a w 3DSMax to działa tylko do point helperów). Często kotrolery są zasłanianie przez siatkę i ciężko się animuje. Poniżej podaję linka na którym gość zrobił coś takiego o co mi chodzi. http://features.cgsociety.org/stories/2009_09/urs/Urs_making-of_s3-e12_1-pmg-interface-body.jpg Dzięki
Reanimator Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Nie znam takiego sposobu i szczerze mowiac niespecjalnie mi go brakuje, poniewaz: - mozna wlaczyc XRay - kontrolery ZAWSZE mozna sobie wysunac poza model, dzieki czemu nawet bez XRaya sa latwo dostepne Sztuczka polega na tym, ze przesuwasz sobie kotroler gdzie tylko zapragniesz, a snapujesz do kosci jedynie pivot tego kontrolera. Dzieki temu punkt obrotu jest na wlasciwym miejscu, ale zaznacza sie obiekt w lepiej dostepnym obszarze:) Mam nadzieje, ze taka "odpowiedz pocieszenia" chociaz troche Ci pomoze;) P.S. W XSI mozna robic takie rzeczy o krote pytasz. Ten program nie przestaje mnie zadziwiac ;)
kannu Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 serwus :) takie rzeczy sie pieknie robi w motionbuilderze :) pozdrawia mi zycze powodzenia :)
Reanimator Napisano 4 Wrzesień 2009 Napisano 4 Wrzesień 2009 Ale to juz zupelnie inna historia ;)))))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się