Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Czy wie Ktoś jak w Maxie można włączyć opcje lub użyć skryptu, pluginu, który sprawi, że wybrane obiekty będą wyświetlały się przed siatką (wiem, że w Mayi da się to włączyć dla kości, a w 3DSMax to działa tylko do point helperów).

Często kotrolery są zasłanianie przez siatkę i ciężko się animuje.

Poniżej podaję linka na którym gość zrobił coś takiego o co mi chodzi.

http://features.cgsociety.org/stories/2009_09/urs/Urs_making-of_s3-e12_1-pmg-interface-body.jpg

Dzięki

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam takiego sposobu i szczerze mowiac niespecjalnie mi go brakuje, poniewaz:

 

- mozna wlaczyc XRay

- kontrolery ZAWSZE mozna sobie wysunac poza model, dzieki czemu nawet bez XRaya sa latwo dostepne

 

 

Sztuczka polega na tym, ze przesuwasz sobie kotroler gdzie tylko zapragniesz, a snapujesz do kosci jedynie pivot tego kontrolera. Dzieki temu punkt obrotu jest na wlasciwym miejscu, ale zaznacza sie obiekt w lepiej dostepnym obszarze:)

 

 

Mam nadzieje, ze taka "odpowiedz pocieszenia" chociaz troche Ci pomoze;)

 

 

P.S. W XSI mozna robic takie rzeczy o krote pytasz. Ten program nie przestaje mnie zadziwiac ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności