Napisano 4 Wrzesień 200915 l Cześć Czy wie Ktoś jak w Maxie można włączyć opcje lub użyć skryptu, pluginu, który sprawi, że wybrane obiekty będą wyświetlały się przed siatką (wiem, że w Mayi da się to włączyć dla kości, a w 3DSMax to działa tylko do point helperów). Często kotrolery są zasłanianie przez siatkę i ciężko się animuje. Poniżej podaję linka na którym gość zrobił coś takiego o co mi chodzi. http://features.cgsociety.org/stories/2009_09/urs/Urs_making-of_s3-e12_1-pmg-interface-body.jpg Dzięki
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Nie znam takiego sposobu i szczerze mowiac niespecjalnie mi go brakuje, poniewaz: - mozna wlaczyc XRay - kontrolery ZAWSZE mozna sobie wysunac poza model, dzieki czemu nawet bez XRaya sa latwo dostepne Sztuczka polega na tym, ze przesuwasz sobie kotroler gdzie tylko zapragniesz, a snapujesz do kosci jedynie pivot tego kontrolera. Dzieki temu punkt obrotu jest na wlasciwym miejscu, ale zaznacza sie obiekt w lepiej dostepnym obszarze:) Mam nadzieje, ze taka "odpowiedz pocieszenia" chociaz troche Ci pomoze;) P.S. W XSI mozna robic takie rzeczy o krote pytasz. Ten program nie przestaje mnie zadziwiac ;)
Napisano 4 Wrzesień 200915 l serwus :) takie rzeczy sie pieknie robi w motionbuilderze :) pozdrawia mi zycze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto