Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć

Czy wie Ktoś jak w Maxie można włączyć opcje lub użyć skryptu, pluginu, który sprawi, że wybrane obiekty będą wyświetlały się przed siatką (wiem, że w Mayi da się to włączyć dla kości, a w 3DSMax to działa tylko do point helperów).

Często kotrolery są zasłanianie przez siatkę i ciężko się animuje.

Poniżej podaję linka na którym gość zrobił coś takiego o co mi chodzi.

http://features.cgsociety.org/stories/2009_09/urs/Urs_making-of_s3-e12_1-pmg-interface-body.jpg

Dzięki

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 886
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam takiego sposobu i szczerze mowiac niespecjalnie mi go brakuje, poniewaz:

 

- mozna wlaczyc XRay

- kontrolery ZAWSZE mozna sobie wysunac poza model, dzieki czemu nawet bez XRaya sa latwo dostepne

 

 

Sztuczka polega na tym, ze przesuwasz sobie kotroler gdzie tylko zapragniesz, a snapujesz do kosci jedynie pivot tego kontrolera. Dzieki temu punkt obrotu jest na wlasciwym miejscu, ale zaznacza sie obiekt w lepiej dostepnym obszarze:)

 

 

Mam nadzieje, ze taka "odpowiedz pocieszenia" chociaz troche Ci pomoze;)

 

 

P.S. W XSI mozna robic takie rzeczy o krote pytasz. Ten program nie przestaje mnie zadziwiac ;)

Napisano

serwus :)

takie rzeczy sie pieknie robi w motionbuilderze :)

 

 

 

pozdrawia mi zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności