Napisano 8 Wrzesień 200915 l Witam Proszę o pomoc: jakiś tutorial, lub podpowiedź jak zrobić zmarszczenia w sofach itp. takie jak poniżej. Wiem, że dany element buduje się jakoś przy pomocy spline'ów ale jak to wykonać? Z góry dziękuję za pomoc. Kamil
Napisano 8 Wrzesień 200915 l zerknij na 3D-Coat. Jeśli nie chcesz zagęszczać siatki, możesz w prosty sposób zasymulować te wgłebienia przy pomocy normal mapy. Możesz je również wyrzeźbić w obiekcie o zagęszczonej siatce - wybór należy do Ciebie. 3D-Coat ma nawet na pokładzie taki materiał sofy :-) Edytowane 8 Wrzesień 200915 l przez Chrupek
Napisano 8 Wrzesień 200915 l http://www.todddaniele.com/Tutorial-lesson03.htm http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html To Ci troszkę powinno pomóc.
Napisano 8 Wrzesień 200915 l Autor Dzięki za informacje jednak 3d cout to opcja taka sobie, bo trzeba skorzystać z innego softu . Dzięki również za oba linki od Pressenter'a jednak tutek z cg arena już znam a ten 1 też sprawy nie załatwia. Czy znasz może jakiś tutorial jak takie elementy sofy tworzyć splinami. Bo pamiętam że kiedyś coś takiego gdzieś widziałem. Niestety nie zapisałem a teraz żałuję;/
Napisano 8 Wrzesień 200915 l Tego sie nie modeluje splajnami. Editable poly + mesh (czy tez turbo) smooth i duzo zabawy z cieciem i przesuwaniem vertexow.
Napisano 9 Wrzesień 200915 l Autor Ok, dzieki Mirach a czy jest szansa, żebyś pokazał chociaż w kilku screenshotach jak coś takiego zrobić w miarę sensownie, wczoraj z tym walczyłem ale nie wychodzi to tak realistycznie :( Z góry dzieki.
Napisano 9 Wrzesień 200915 l ja to robie prawie dokladnie tak jak Ci presenter zaprezentowal :) http://www.todddaniele.com/Tutorial-lesson03.htm troche praktyki i zabawy trzeba zeby przypominalo to materiał a nie plasteline.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto