Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Proszę o pomoc: jakiś tutorial, lub podpowiedź jak zrobić zmarszczenia w sofach itp. takie jak poniżej. Wiem, że dany element buduje się jakoś przy pomocy spline'ów ale jak to wykonać?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Kamil

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zerknij na 3D-Coat. Jeśli nie chcesz zagęszczać siatki, możesz w prosty sposób zasymulować te wgłebienia przy pomocy normal mapy. Możesz je również wyrzeźbić w obiekcie o zagęszczonej siatce - wybór należy do Ciebie.

3D-Coat ma nawet na pokładzie taki materiał sofy :-)

Edytowane przez Chrupek

Napisano
  • Autor

Dzięki za informacje jednak 3d cout to opcja taka sobie, bo trzeba skorzystać z innego softu . Dzięki również za oba linki od Pressenter'a jednak tutek z cg arena już znam a ten 1 też sprawy nie załatwia. Czy znasz może jakiś tutorial jak takie elementy sofy tworzyć splinami. Bo pamiętam że kiedyś coś takiego gdzieś widziałem. Niestety nie zapisałem a teraz żałuję;/

Napisano

Tego sie nie modeluje splajnami. Editable poly + mesh (czy tez turbo) smooth i duzo zabawy z cieciem i przesuwaniem vertexow.

Napisano
  • Autor

Ok, dzieki Mirach

a czy jest szansa, żebyś pokazał chociaż w kilku screenshotach jak coś takiego zrobić w miarę sensownie, wczoraj z tym walczyłem ale nie wychodzi to tak realistycznie :(

Z góry dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności