Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej,

mamy scenkę i renderujemy ją. zmieniamy opcje i znowu renderujemy... itd. zmiana opcji i rendering, i w końcu jak nam wszystko odpowiada to zostajemy przy tych ustawieniach.

moje pytanie, czy da się zapisać wyniki poprzedniego renderu, żeby w następnym renderowaniu nie robił wszystkiego od nowa, tylko to co zmieniliśmy...? (zabiera to dość dużo czasu przy końcowym renderowaniu, na początku zawsze samplowanie ustawiam tak żeby szybko mi to szło)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 768
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możecie renderować regionami, a potem składać do kupy. Można też zapisać obliczenia silnika GI. Można również użyć VraySphereFade.

Najczęściej jednak korzysta się z tej pierwszej metody chyba.

Napisano
  • Autor

możesz co nieco więcej napisać o renderowaniu regionami i zapisaniu obliczeń GI?

Napisano

Na przykładzie 3d maxa masz coś takiego jak możliwość wyboru obszaru do renderingu ( area to render ) - bardzo przydatne przy małych zmianach. A zapis obliczeń masz w sekcji "mode" danego silnika ( irr map, photons, light cache ). Do pliku zostają zapisane dane gi i po załadowaniu renderer automatycznie przechodzi do kolejnej fazy obliczeń.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności