Skocz do zawartości

zapisywanie wyników renderingu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej,

mamy scenkę i renderujemy ją. zmieniamy opcje i znowu renderujemy... itd. zmiana opcji i rendering, i w końcu jak nam wszystko odpowiada to zostajemy przy tych ustawieniach.

moje pytanie, czy da się zapisać wyniki poprzedniego renderu, żeby w następnym renderowaniu nie robił wszystkiego od nowa, tylko to co zmieniliśmy...? (zabiera to dość dużo czasu przy końcowym renderowaniu, na początku zawsze samplowanie ustawiam tak żeby szybko mi to szło)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Możecie renderować regionami, a potem składać do kupy. Można też zapisać obliczenia silnika GI. Można również użyć VraySphereFade.

Najczęściej jednak korzysta się z tej pierwszej metody chyba.

Napisano

Na przykładzie 3d maxa masz coś takiego jak możliwość wyboru obszaru do renderingu ( area to render ) - bardzo przydatne przy małych zmianach. A zapis obliczeń masz w sekcji "mode" danego silnika ( irr map, photons, light cache ). Do pliku zostają zapisane dane gi i po załadowaniu renderer automatycznie przechodzi do kolejnej fazy obliczeń.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności