cieply Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 hej, mamy scenkę i renderujemy ją. zmieniamy opcje i znowu renderujemy... itd. zmiana opcji i rendering, i w końcu jak nam wszystko odpowiada to zostajemy przy tych ustawieniach. moje pytanie, czy da się zapisać wyniki poprzedniego renderu, żeby w następnym renderowaniu nie robił wszystkiego od nowa, tylko to co zmieniliśmy...? (zabiera to dość dużo czasu przy końcowym renderowaniu, na początku zawsze samplowanie ustawiam tak żeby szybko mi to szło)
Trybal Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 Rozwiązaniem na to jest chyba renderowanie wyznaczonych regionów :)
La R Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 Możecie renderować regionami, a potem składać do kupy. Można też zapisać obliczenia silnika GI. Można również użyć VraySphereFade. Najczęściej jednak korzysta się z tej pierwszej metody chyba.
cieply Napisano 8 Wrzesień 2009 Autor Napisano 8 Wrzesień 2009 możesz co nieco więcej napisać o renderowaniu regionami i zapisaniu obliczeń GI?
La R Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 Na przykładzie 3d maxa masz coś takiego jak możliwość wyboru obszaru do renderingu ( area to render ) - bardzo przydatne przy małych zmianach. A zapis obliczeń masz w sekcji "mode" danego silnika ( irr map, photons, light cache ). Do pliku zostają zapisane dane gi i po załadowaniu renderer automatycznie przechodzi do kolejnej fazy obliczeń.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się