Posted September 8, 200915 yr hej, mamy scenkę i renderujemy ją. zmieniamy opcje i znowu renderujemy... itd. zmiana opcji i rendering, i w końcu jak nam wszystko odpowiada to zostajemy przy tych ustawieniach. moje pytanie, czy da się zapisać wyniki poprzedniego renderu, żeby w następnym renderowaniu nie robił wszystkiego od nowa, tylko to co zmieniliśmy...? (zabiera to dość dużo czasu przy końcowym renderowaniu, na początku zawsze samplowanie ustawiam tak żeby szybko mi to szło)
September 8, 200915 yr Możecie renderować regionami, a potem składać do kupy. Można też zapisać obliczenia silnika GI. Można również użyć VraySphereFade. Najczęściej jednak korzysta się z tej pierwszej metody chyba.
September 8, 200915 yr Author możesz co nieco więcej napisać o renderowaniu regionami i zapisaniu obliczeń GI?
September 8, 200915 yr Na przykładzie 3d maxa masz coś takiego jak możliwość wyboru obszaru do renderingu ( area to render ) - bardzo przydatne przy małych zmianach. A zapis obliczeń masz w sekcji "mode" danego silnika ( irr map, photons, light cache ). Do pliku zostają zapisane dane gi i po załadowaniu renderer automatycznie przechodzi do kolejnej fazy obliczeń.
Create an account or sign in to comment