Jump to content

Featured Replies

Posted

hej,

mamy scenkę i renderujemy ją. zmieniamy opcje i znowu renderujemy... itd. zmiana opcji i rendering, i w końcu jak nam wszystko odpowiada to zostajemy przy tych ustawieniach.

moje pytanie, czy da się zapisać wyniki poprzedniego renderu, żeby w następnym renderowaniu nie robił wszystkiego od nowa, tylko to co zmieniliśmy...? (zabiera to dość dużo czasu przy końcowym renderowaniu, na początku zawsze samplowanie ustawiam tak żeby szybko mi to szło)

  • Replies 4
  • Views 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rozwiązaniem na to jest chyba renderowanie wyznaczonych regionów :)

Możecie renderować regionami, a potem składać do kupy. Można też zapisać obliczenia silnika GI. Można również użyć VraySphereFade.

Najczęściej jednak korzysta się z tej pierwszej metody chyba.

  • Author

możesz co nieco więcej napisać o renderowaniu regionami i zapisaniu obliczeń GI?

Na przykładzie 3d maxa masz coś takiego jak możliwość wyboru obszaru do renderingu ( area to render ) - bardzo przydatne przy małych zmianach. A zapis obliczeń masz w sekcji "mode" danego silnika ( irr map, photons, light cache ). Do pliku zostają zapisane dane gi i po załadowaniu renderer automatycznie przechodzi do kolejnej fazy obliczeń.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy