Skocz do zawartości

Modelowanie wymiarowego miasta.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moim marzeniem jest stworzenie niewielkiego miasta do pewnej gry. Nawet już zacząłem tworzyć modele i wstawiać jednak nie bardzo mi wychodzi wymiarowość obiektów. To znaczy jeden budynek albo za duży jest względem drugiego albo za mały. I ni jak nie mogę dość jak to zrobić żeby było wszystko równe.

 

Przeglądając pewne zagraniczne forum natrafiłem na fajne miasteczko. Zdaje się wymodelowane w 3ds max. Kilka fotek poniżej:

 

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=241056&st=460

 

I jak on to robi że mu takie wszystko równe wychodzi?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pochodź z miarką po okolicy i zmierz kilka budynków, i trzymaj się przy modelowaniu tych wymiarów (wysokość jednego piętra, wysokość i szerokość drzwi wejściowych i okien, ewentualnie szerokość całego budynku).

Nawet jak budynek będzie miał inny styl niż tam gdzie mieszkasz, to wymiary otworów i wysokości powinny być podobne.

Napisano

zrób sobie jakąś miarę po prostu....jakieś drzwi czy okno jako punkt odniesienia i pod to modelujesz...nie ma tutaj zbytniej filozofii....jezeli masz postać w scenie to modeluj pod nią....pamiętaj również ze mozesz skalować całe budynki

Napisano

Sposób na zrobienie czegos wymiarowego, jest prosty, trzymac sie wymiarów. Jak pisze JmTm00, okno ma 3 metry wysokosci? modelujesz 3 metrowe okno, budynek ma 30 metrow wysokosci? modelujesz 30 metrowy budynek.. i tak dalej :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności