Temporal Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Jakies porady jak przyspieszyc glossy reflection w vray? W mentalu licza sie super szybko a w vray to juz wartosc 0,8 dlawi strasznie rendering. Oczywiscie mozna poobnizac sample ale to juz nie bedzie widac nic procz ziarna :P. Interpolacja w materialach tez nie daje efektu bo daje calkiem niepoprawne efekty odbic i nie wyglada to zaciekawie (lepiej juz wyglada ziarno dajace prawidlowego reflecta niz gladkie niewiadomo co). Wsumie przez ten czas jakos zylem z tym wolnym glossy ale mysle ze starzy wyjadacze maja pare ciekawych rad. Jest jeszcze jakis przyspieszac jak "use ligh cache for glossy rays"?
Gość Gosc Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 jak masz 0,8 to juz warto wlaczyc interpolacje, opcje: Interpolate reflection / interpolate refraction wtedy nisko (ostatnia zakladka w opcjach materialu) mozesz ustawic parametry interpolacji light cache troche przyspiesza glossy, ale nie tak bardzo jak interpolacja
Hynol Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Jeżeli masz dużo materiałów tego typu w scenie i spowolnienie jest spowodowane odbijaniem odbić, to można oprócz zmiany reflection depth użyć materiału typu override. W slot reflection dajemy wtedy uproszczony materiał (albo interpolacja, albo wyłączone odbicia, albo bardzo niski sampling). Zawsze pozostaje opcja wyplucia odbić jako elementu i ręczne pozbycie się ziarna jeżeli to ma być still. Zresztą do stilla polecam tak czy inaczej składanie go z elementów vrayowskich.
Temporal Napisano 12 Wrzesień 2009 Autor Napisano 12 Wrzesień 2009 Hynol ciekawe podejscie do sprawy musze to wyprobowac. Dzieki dziekowa i jeszcze raz dzieki. A no i reput oczywiscie edit: you must spread bla bla kurde nie moge :(
Hynol Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Luzik. Przecież nie o to chodzi żeby repa dostać ;). Daj znać jak wyszło. Jakby coś to jeszcze może się coś wymyśli.
Luqas87 Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 jeżeli korzystasz z light cashe to jest tam w nim do zaznaczenia pole żeby LC wzięło glossy rays na siebie, bardzo przyśpiesza z tego co pamiętam
Gość Gosc Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 jeżeli korzystasz z light cashe to jest tam w nim do zaznaczenia pole żeby LC wzięło glossy rays na siebie, bardzo przyśpiesza z tego co pamiętam no tutaj bym polemizowal czy duzo, LC cacheuje jeden poziom odbic, jak wszystko sie odbija we wszytkim to tak srednio sie przyspiesza na pewno w gre wchodza wszystkie mozliwe fake'i, czyli: - material override w GI - reflection material override - reflection interpolation - glossy rays akcelerowane przez LC wszystko naraz pozwoli utrzymac czasy w ryzach
Temporal Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Napisano 13 Wrzesień 2009 o reflection interpolation i glossy rays akcelerowane przez LC pisalem juz w pierwszym poscie wiec nie ma sensu tego samego pisac
Gość Gosc Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 o reflection interpolation i glossy rays akcelerowane przez LC pisalem juz w pierwszym poscie wiec nie ma sensu tego samego pisac no to jak widzisz, duzo wiecej ci nie zostalo do wyboru :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się