Napisano 12 Wrzesień 200915 l Jakies porady jak przyspieszyc glossy reflection w vray? W mentalu licza sie super szybko a w vray to juz wartosc 0,8 dlawi strasznie rendering. Oczywiscie mozna poobnizac sample ale to juz nie bedzie widac nic procz ziarna :P. Interpolacja w materialach tez nie daje efektu bo daje calkiem niepoprawne efekty odbic i nie wyglada to zaciekawie (lepiej juz wyglada ziarno dajace prawidlowego reflecta niz gladkie niewiadomo co). Wsumie przez ten czas jakos zylem z tym wolnym glossy ale mysle ze starzy wyjadacze maja pare ciekawych rad. Jest jeszcze jakis przyspieszac jak "use ligh cache for glossy rays"?
Napisano 12 Wrzesień 200915 l jak masz 0,8 to juz warto wlaczyc interpolacje, opcje: Interpolate reflection / interpolate refraction wtedy nisko (ostatnia zakladka w opcjach materialu) mozesz ustawic parametry interpolacji light cache troche przyspiesza glossy, ale nie tak bardzo jak interpolacja
Napisano 12 Wrzesień 200915 l Jeżeli masz dużo materiałów tego typu w scenie i spowolnienie jest spowodowane odbijaniem odbić, to można oprócz zmiany reflection depth użyć materiału typu override. W slot reflection dajemy wtedy uproszczony materiał (albo interpolacja, albo wyłączone odbicia, albo bardzo niski sampling). Zawsze pozostaje opcja wyplucia odbić jako elementu i ręczne pozbycie się ziarna jeżeli to ma być still. Zresztą do stilla polecam tak czy inaczej składanie go z elementów vrayowskich.
Napisano 12 Wrzesień 200915 l Autor Hynol ciekawe podejscie do sprawy musze to wyprobowac. Dzieki dziekowa i jeszcze raz dzieki. A no i reput oczywiscie edit: you must spread bla bla kurde nie moge :(
Napisano 12 Wrzesień 200915 l Luzik. Przecież nie o to chodzi żeby repa dostać ;). Daj znać jak wyszło. Jakby coś to jeszcze może się coś wymyśli.
Napisano 12 Wrzesień 200915 l jeżeli korzystasz z light cashe to jest tam w nim do zaznaczenia pole żeby LC wzięło glossy rays na siebie, bardzo przyśpiesza z tego co pamiętam
Napisano 12 Wrzesień 200915 l jeżeli korzystasz z light cashe to jest tam w nim do zaznaczenia pole żeby LC wzięło glossy rays na siebie, bardzo przyśpiesza z tego co pamiętam no tutaj bym polemizowal czy duzo, LC cacheuje jeden poziom odbic, jak wszystko sie odbija we wszytkim to tak srednio sie przyspiesza na pewno w gre wchodza wszystkie mozliwe fake'i, czyli: - material override w GI - reflection material override - reflection interpolation - glossy rays akcelerowane przez LC wszystko naraz pozwoli utrzymac czasy w ryzach
Napisano 13 Wrzesień 200915 l Autor o reflection interpolation i glossy rays akcelerowane przez LC pisalem juz w pierwszym poscie wiec nie ma sensu tego samego pisac
Napisano 13 Wrzesień 200915 l o reflection interpolation i glossy rays akcelerowane przez LC pisalem juz w pierwszym poscie wiec nie ma sensu tego samego pisac no to jak widzisz, duzo wiecej ci nie zostalo do wyboru :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto