Bany1991 Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Witam Mam pytanie odnośnie tutoriala który pojawił się na stronie głównej max3d.pl dokładnie chodzi mi o ten http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/ W pewnym momencie koleś robi wklęsłość za pomocą Sphere(na tutku jest to od 5:55min do 7:56) ale dokładnie chodzi mi o to ze po z attachu obiekty wygadają jak by były jedną bryłą i polygony z ostrza nie przenikają się z tym Sphere Z góry dzieki;) Pozdrawiam!
marcoos Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 bylo juz na forum, caly numer polega na tym ze wkleslosci nie sa wycinane w ostrzu, wkleslosci stanowia oddzielny obiekt przysuniety b. blisko do ostrza , i tylko sprawiaja wrazenie jak by byly wyciete w ostrzu
łObóz Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 Sorry, jak to sprawia wrażenie? Przecież to wygląda jak po booleanie ale z równą siatką. Przecież koleś obraca obiekt i jest to ładnie wycięte. Dobra może nie będe w stanie tego pojąć, ale czy ktoś byłby w stanie mi wytłumaczyć jak to zrobić. Ja jak przysuwam do obiektu i używam attacha to tylko przyłącza. I tyle.
Bany1991 Napisano 15 Wrzesień 2009 Autor Napisano 15 Wrzesień 2009 jak mocno splaszczysz ten obiekt ktory ma robic wrazenie wkleslosci i bardzo blisko przysuniesz to wyglada jak by to byl jeden obiekt
JmTm00 Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 posłuchaj dobrze co ten koleś mówi, przyglądnij sie...skup sie....tam nie ma zadnego wycinania...
Paul Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 Z tego linka wynika, że floating geometry stosuje się do wypalania normal map w modelach low poly, ale jak widać z tutoriala nie tylko.
Rekomendowane odpowiedzi