Napisano 13 Wrzesień 200915 l Witam Mam pytanie odnośnie tutoriala który pojawił się na stronie głównej max3d.pl dokładnie chodzi mi o ten http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/ W pewnym momencie koleś robi wklęsłość za pomocą Sphere(na tutku jest to od 5:55min do 7:56) ale dokładnie chodzi mi o to ze po z attachu obiekty wygadają jak by były jedną bryłą i polygony z ostrza nie przenikają się z tym Sphere Z góry dzieki;) Pozdrawiam!
Napisano 14 Wrzesień 200915 l bylo juz na forum, caly numer polega na tym ze wkleslosci nie sa wycinane w ostrzu, wkleslosci stanowia oddzielny obiekt przysuniety b. blisko do ostrza , i tylko sprawiaja wrazenie jak by byly wyciete w ostrzu
Napisano 15 Wrzesień 200915 l Sorry, jak to sprawia wrażenie? Przecież to wygląda jak po booleanie ale z równą siatką. Przecież koleś obraca obiekt i jest to ładnie wycięte. Dobra może nie będe w stanie tego pojąć, ale czy ktoś byłby w stanie mi wytłumaczyć jak to zrobić. Ja jak przysuwam do obiektu i używam attacha to tylko przyłącza. I tyle.
Napisano 15 Wrzesień 200915 l Autor jak mocno splaszczysz ten obiekt ktory ma robic wrazenie wkleslosci i bardzo blisko przysuniesz to wyglada jak by to byl jeden obiekt
Napisano 15 Wrzesień 200915 l posłuchaj dobrze co ten koleś mówi, przyglądnij sie...skup sie....tam nie ma zadnego wycinania...
Napisano 15 Wrzesień 200915 l Z tego linka wynika, że floating geometry stosuje się do wypalania normal map w modelach low poly, ale jak widać z tutoriala nie tylko.