Skocz do zawartości

jak wlaczyc mapy opacity w kanal z depth?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Problem polega na ty ze w momencie gdy mam obiekt zmapowany przy uzyciu opacity np liscie drzew to w kanale z depth dostaje obrys geometrii a nie porzadanego ksztaltu z opacity... Problem irytujacy gdzie w zblizeniach wrzucam fajne krzaki z noisem na lisciach itp. W obrobce musze kleic z depth posilkujac sie alfa channelem dla danego obiektu by odzyskac ksztalt...

 

Jesli ktos zna sposob jak to zalatwic bede wielce wdzieczny

 

Pozdro

P

 

EDIT:

Nie piszcie prosze ze dof moge zalatwic w maxie;)

Edytowane przez simonhc
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

aktualnie jedyne rozwiazanie to manualne renderowanie z-depth, tj podmieniasz wszystkie materialy w diffuse na falloff i tak renderujesz :)

kiedys szukalem jak to rozwiazac ale nie udalo mi sie tego przeskoczyc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności