simonhc Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 (edytowane) Problem polega na ty ze w momencie gdy mam obiekt zmapowany przy uzyciu opacity np liscie drzew to w kanale z depth dostaje obrys geometrii a nie porzadanego ksztaltu z opacity... Problem irytujacy gdzie w zblizeniach wrzucam fajne krzaki z noisem na lisciach itp. W obrobce musze kleic z depth posilkujac sie alfa channelem dla danego obiektu by odzyskac ksztalt... Jesli ktos zna sposob jak to zalatwic bede wielce wdzieczny Pozdro P EDIT: Nie piszcie prosze ze dof moge zalatwic w maxie;) Edytowane 15 Wrzesień 2009 przez simonhc
uncle Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 aktualnie jedyne rozwiazanie to manualne renderowanie z-depth, tj podmieniasz wszystkie materialy w diffuse na falloff i tak renderujesz :) kiedys szukalem jak to rozwiazac ale nie udalo mi sie tego przeskoczyc :)
sly Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 aktualnie jedyne rozwiazanie to Czy ja wiem. http://www.puppet.tfdv.com/download/z_e.shtml
simonhc Napisano 15 Wrzesień 2009 Autor Napisano 15 Wrzesień 2009 Czy ja wiem. http://www.puppet.tfdv.com/download/z_e.shtml marzylo mi sie pod v raya ale dzieks za info Uncle: dzieki za hint:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się